Η μετάβαση των αγορών από την παραδοσιακή στην ψηφιακή εποχή : μελέτη περίπτωσης στον κλάδο της διανομής φαγητού
The transition of markets from the traditional to the digital era : a case study in the food distribution sector
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Αγορά ; Καταναλωτές ; Επιχειρήσεις ; Διανομή ; Πλατφόρμες ; Μέθοδοι ; Εμπόριο ; Ψηφιακός μετασχηματισμός ; Μετάβαση ; Αυτοματοποίηση ; Ασφάλεια ; ΣτρατηγικέςΠερίληψη
Η μετακίνηση από την παραδοσιακή αγορά στην ψηφιακή εποχή έχει ως αποτέλεσμα να επιφέρει αρκετά σημαντικές αλλαγές σε πολλούς κλάδους της οικονομίας. Αναλυτικότερα, εστιάζοντάς στον κλάδο της διανομής τροφίμων , γίνεται αντιληπτό ότι αποτελεί ένα εξαιρετικά αντιπροσωπευτικό παράδειγμα. Η ταχύτητα της εμφάνισης και ο χρόνος που έγιναν ευρέως γνωστές οι ψηφιακές πλατφόρμες διανομής φαγητού, όπως το Efood ,Wolt, και BOX έχουν αναδιαμορφώσει την μέθοδο με την οποία οι καταναλωτές αποκτούν πρόσβαση σε όλα τα είδη γεύματος που επιθυμούν. Ταυτόχρονα, έχει προκαλέσει τρομερή επιρροή στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων, στον κλάδο της εστίασης και της διανομής φαγητού. Η παρούσα μελέτη εστιάζει στον τρόπο ανάλυσης της μετακίνησής αυτής, χρησιμοποιώντας ως πρότυπόν τα ψηφιακά συστήματα διανομής που αναφέρθηκαν στην αρχή ως μελέτη περίπτωσης. Σκοπός μας είναι να αναζητήσουμε τις τεχνολογικές, κοινωνικές, και επιχειρηματικές πτυχές αυτής της μετάβασης και τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζει τους καταναλωτές, τους ιδιόκτητες καταστημάτων , καθώς και τη γενική μορφή που υπάρχει στην αγορά διανομής τροφίμων. Μέσω αυτής της έρευνας, στοχεύουμε να αναδείξουμε και να απεικονίσουμε τις τάσεις, τα οφέλη και τις προκλήσεις που σχετίζονται με τον μετασχηματισμό της ψηφιακής διανομής τροφίμων, αποτυπώνοντας τη σημασία του για την ευρύτερη βιομηχανία υπηρεσιών και διανομής τροφίμων.