dc.contributor.advisor | Σαΐτη, Άννα | |
dc.contributor.author | Λουτράρη, Δέσποινα | |
dc.date.accessioned | 2024-07-16T06:21:39Z | |
dc.date.available | 2024-07-16T06:21:39Z | |
dc.date.issued | 2024-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16610 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4032 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα ερευνητική εργασία εστιάζει στη σχέση μεταξύ της συναισθηματικής νοημοσύνης, της συναισθηματικής ηγεσίας και της εργασιακής ικανοποίησης. Η συναισθηματική νοημοσύνη αναφέρεται στην ικανότητα αναγνώρισης, κατανόησης και διαχείρισης των συναισθημάτων, ενώ η συναισθηματική ηγεσία περιγράφει την ικανότητα των ηγετών να επηρεάζουν τους άλλους μέσω των συναισθημάτων τους. Η εργασιακή ικανοποίηση αναφέρεται στην ικανοποίηση και την ευχαρίστηση που νιώθουν οι άνθρωποι από την εργασία τους. Αναλύοντας αυτές τις σχέσεις, η συγκεκριμένη έρευνα στοχεύει στην κατανόηση του πώς η συναισθηματική νοημοσύνη και η συναισθηματική ηγεσία επηρεάζουν την εργασιακή ικανοποίηση στο εκπαιδευτικό περιβάλλον, μέσω της χρήσης ερωτηματολογίου. Μέσω συλλογής και ανάλυσης δεδομένων από εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τόσο δημόσιων, όσο και ιδιωτικών σχολικών μονάδων, σκοπός είναι η αποκάλυψη πιθανών συσχετίσεων και προκλήσεων, που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί στην επίτευξη εργασιακής ικανοποίησης, λαμβάνοντας υπόψη τη σημασία της συναισθηματικής διαχείρισης και ηγεσίας. | el |
dc.format.extent | 148 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Συναισθηματική εργασία, συναισθηματική ηγεσία και εργασιακή ικανοποίηση | el |
dc.title.alternative | Emotional work, emotional leadership and job satisfaction | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | This research focuses on the relationship between emotional intelligence, emotional leadership, and job satisfaction. Emotional intelligence refers to the ability to recognize, understand, and manage emotions, while emotional leadership describes the ability of leaders to influence others through their emotions. Job satisfaction refers to the satisfaction and pleasure individuals derive from their work. By analyzing these relationships, this study aims to understand how emotional intelligence and emotional leadership influence job satisfaction in the educational environment, using a questionnaire. Through data collection and analysis from primary and secondary education teachers, both in public and private schools, the aim is to reveal possible correlations and challenges that teachers face in achieving job satisfaction, taking into account the importance of emotional management and leadership. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Συναισθηματική νοημοσύνη | el |
dc.subject.keyword | Συναισθηματική ηγεσία | el |
dc.subject.keyword | Εργασιακή ικανοποίηση | el |
dc.date.defense | 2024-07-12 | |