Εμφάνιση απλής εγγραφής

Συναισθηματική εργασία, συναισθηματική ηγεσία και εργασιακή ικανοποίηση

dc.contributor.advisorΣαΐτη, Άννα
dc.contributor.authorΛουτράρη, Δέσποινα
dc.date.accessioned2024-07-16T06:21:39Z
dc.date.available2024-07-16T06:21:39Z
dc.date.issued2024-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16610
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4032
dc.description.abstractΗ παρούσα ερευνητική εργασία εστιάζει στη σχέση μεταξύ της συναισθηματικής νοημοσύνης, της συναισθηματικής ηγεσίας και της εργασιακής ικανοποίησης. Η συναισθηματική νοημοσύνη αναφέρεται στην ικανότητα αναγνώρισης, κατανόησης και διαχείρισης των συναισθημάτων, ενώ η συναισθηματική ηγεσία περιγράφει την ικανότητα των ηγετών να επηρεάζουν τους άλλους μέσω των συναισθημάτων τους. Η εργασιακή ικανοποίηση αναφέρεται στην ικανοποίηση και την ευχαρίστηση που νιώθουν οι άνθρωποι από την εργασία τους. Αναλύοντας αυτές τις σχέσεις, η συγκεκριμένη έρευνα στοχεύει στην κατανόηση του πώς η συναισθηματική νοημοσύνη και η συναισθηματική ηγεσία επηρεάζουν την εργασιακή ικανοποίηση στο εκπαιδευτικό περιβάλλον, μέσω της χρήσης ερωτηματολογίου. Μέσω συλλογής και ανάλυσης δεδομένων από εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τόσο δημόσιων, όσο και ιδιωτικών σχολικών μονάδων, σκοπός είναι η αποκάλυψη πιθανών συσχετίσεων και προκλήσεων, που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί στην επίτευξη εργασιακής ικανοποίησης, λαμβάνοντας υπόψη τη σημασία της συναισθηματικής διαχείρισης και ηγεσίας.el
dc.format.extent148el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣυναισθηματική εργασία, συναισθηματική ηγεσία και εργασιακή ικανοποίησηel
dc.title.alternativeEmotional work, emotional leadership and job satisfactionel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThis research focuses on the relationship between emotional intelligence, emotional leadership, and job satisfaction. Emotional intelligence refers to the ability to recognize, understand, and manage emotions, while emotional leadership describes the ability of leaders to influence others through their emotions. Job satisfaction refers to the satisfaction and pleasure individuals derive from their work. By analyzing these relationships, this study aims to understand how emotional intelligence and emotional leadership influence job satisfaction in the educational environment, using a questionnaire. Through data collection and analysis from primary and secondary education teachers, both in public and private schools, the aim is to reveal possible correlations and challenges that teachers face in achieving job satisfaction, taking into account the importance of emotional management and leadership.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subject.keywordΣυναισθηματική ηγεσίαel
dc.subject.keywordΕργασιακή ικανοποίησηel
dc.date.defense2024-06-12


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»