Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜποϊλέ, Μαρία - Πούλια
dc.contributor.authorΒγενόπουλος, Φώτιος
dc.date.accessioned2024-05-17T11:37:57Z
dc.date.available2024-05-17T11:37:57Z
dc.date.issued2024-04
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16465
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3887
dc.description.abstractΗ «Βιώσιμη Γαλάζια Οικονομία», έννοια αλληλένδετη με τη «Πράσινη Συμφωνία», αποτελεί καίρια στρατηγική της Ε.Ε. για την μακροπρόθεσμη στήριξη του θαλάσσιου και ναυτιλιακού τομέα. Στοχεύει στη βιώσιμη χρήση των θαλάσσιων πόρων και στην οικονομική πρόοδο με ταυτόχρονη προστασία και διατήρηση του θαλάσσιου περιβάλλοντος. Μέσω της «Πράσινης Συμφωνίας» επιδιώκεται η ομαλή μετάβαση της Ευρώπης σε κλιματικά ουδέτερη ήπειρο έως το 2050. Στόχο της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η συγκριτική μελέτη του επιπέδου «Βιώσιμης Γαλάζιας Οικονομίας» των πέντε μεγαλύτερων λιμανιών σε παγκόσμιο και εθνικό επίπεδο. Βασικά κριτήρια αξιολόγησης ορίζονται η οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Συμπερασματικά, τα πλέον κερδοφόρα λιμάνια στην Αμερική, Ασία και Ευρώπη δεν έχουν συμμορφωθεί ικανοποιητικά με την πολιτική της «Γαλάζιας Ανάπτυξης», όπως και η Ελλάδα. Τα πέντε μεγαλύτερα ελληνικά λιμάνια αποτελούν το 60% της οικονομικής αξίας όλων των εγχώριων λιμανιών και συνεπώς κρίνεται επιτακτική ανάγκη η μεταστροφή τους προς τη βιωσιμότητα.el
dc.format.extent134el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΛιμενική πολιτική στα πλαίσια της πράσινης συμφωνίας και της βιώσιμης γαλάζιας οικονομίαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractEN“The "Sustainable Blue Economy", an interlinked concept with the Green Deal, is a key EU strategy for the long-term support of the maritime and shipping sector. It aims at sustainable use of marine resources and economic progress while protecting and preserving the marine environment. Through the Green Deal, it seeks to ensure a smooth transition of Europe to a climate-neutral continent by 2050. The aim of this Diploma Thesis is to comparatively study the level of "Sustainable Blue Economy" of the five largest ports at global and national level. The main evaluation criteria are defined as economic, social and environmental sustainability. In conclusion, the most profitable ports in America, Asia and Europe have not complied satisfactorily with the "Blue Growth" policy. This is also the case for the top five Greek ports, which account for 60% of the economic value of all domestic ports. It is therefore imperative that they shift towards sustainability.el
dc.corporate.nameΣχολή Ναυτικών Δοκίμωνel
dc.contributor.masterΔΠΜΣ στη Διοίκηση στη Ναυτική Επιστήμη και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordΛιμάνιαel
dc.subject.keywordΛιμενική πολιτικήel
dc.subject.keywordΠράσινη συμφωνίαel
dc.subject.keywordΒιώσιμη γαλάζια οικονομίαel
dc.date.defense2024-04-22


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»