dc.contributor.advisor | Χλέτσος, Θεολόγος - Μιχαήλ | |
dc.contributor.author | Μπαλτά, Ιωάννα | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T08:42:09Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T08:42:09Z | |
dc.date.issued | 2024-02 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16216 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3638 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι ο προσδιορισμός των επιπέδων της μισθολογικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών, καθώς επίσης και της σχέσης που επικρατεί μεταξύ της εν λόγω μισθολογικής ικανοποίησης και της απόδοσης των εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση και στην ποιότητα αυτής. Για την κάλυψη του σκοπού αυτού πραγματοποιήθηκε πρωτογενής ποσοτική έρευνα. Το ερευνητικό εργαλείο ήταν ένα ερωτηματολόγιο κλειστών ερωτήσεων το οποίο εστάλη διαδικτυακά και συμπληρώθηκε από 301 Έλληνες εκπαιδευτικούς. Για την συγκέντρωση του ερευνητικού δείγματος ακολουθήθηκε η δειγματοληψία ευκολίας και χιονοστιβάδας. Η στατιστική ανάλυση έγινε μέσω του SPSS. Τα ερευνητικά αποτελέσματα έδειξαν μέτρια επίπεδα συνολικής εργασιακής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών και χαμηλά επίπεδα μισθολογικής τους ικανοποίησης. Ικανοποίηση των εκπαιδευτικών από τις μισθολογικές τους απολαβές μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα της εκπαίδευσης και να έχει επιρροή στην σχολική επίδοση των μαθητών, αλλά δεν επηρεάζει σε στατιστικά σημαντικό βαθμό την απόδοση των εκπαιδευτικών. Χαμηλότερα επίπεδα μισθολογικής ικανοποίησης εμφανίζουν οι άντρες εκπαιδευτικοί, οι εκπαιδευτικοί μεγαλύτερης ηλικίας και περισσοτέρων ετών προϋπηρεσίας, καθώς επίσης και οι εκπαιδευτικοί που δήλωσαν ότι εργάζονται σε δημόσια σχολεία, αλλά και όσοι δήλωσαν ότι έχουν ένα ή κανένα παιδί. | el |
dc.format.extent | 121 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ των αποδόσεων των μισθών των εκπαιδευτικών και των αποδόσεων στην εκπαίδευση | el |
dc.title.alternative | Investigating the relationship between teachers' wages and returns in education | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The purpose of this dissertation is to determine the levels of salary satisfaction of teachers, as well as the relationship that prevails between said salary satisfaction and the performance of teachers in education and its quality. To cover this purpose, a primary quantitative research was carried out. The research tool was a closed-ended questionnaire that was sent online and completed by 301 Greek teachers. Convenience and snowball sampling were followed to gather the research sample. Statistical analysis was performed using SPSS. The research results showed moderate levels of teachers' overall job satisfaction and low levels of salary satisfaction. Teachers' satisfaction with their salary can affect the quality of education and have an influence on the school performance of students, but it does not affect the performance of teachers to a statistically significant degree. Lower levels of salary satisfaction are shown by male teachers, teachers who are older and with more years of service, as well as teachers who stated that they work in public schools, but also those who stated that they have one or none children. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Μισθολογική ικανοποίηση | el |
dc.subject.keyword | Εργασιακή ικανοποίηση | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικοί | el |
dc.subject.keyword | Απόδοση εκπαιδευτικών | el |
dc.subject.keyword | Ποιότητα εκπαίδευσης | el |
dc.date.defense | 2024-02 | |