dc.contributor.advisor | Κοντογουλίδου, Χριστίνα | |
dc.contributor.author | Λεκάκη, Εύα | |
dc.contributor.author | Lekaki, Eva | |
dc.date.accessioned | 2024-01-23T13:10:53Z | |
dc.date.available | 2024-01-23T13:10:53Z | |
dc.date.issued | 2023-07 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16134 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3556 | |
dc.description.abstract | Με την εξάπλωση της πανδημίας του κορονοϊού και την αβεβαιότητα που επικρατούσε, η τριτοβάθμια εκπαίδευση άρχισε να αναζητά εναλλακτικούς τρόπους διδασκαλίας και μάθησης ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στη νέα πραγματικότητα. Η σύγχρονη υβριδική εκπαίδευση είναι ένα είδος εκπαίδευσης με πολλαπλά οφέλη, που συνδυάζει δια ζώσης και εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ικανή να ανταποκριθεί σε αυτές τις ανάγκες. Παρουσιάζει ωστόσο και πληθώρα προκλήσεων που πρέπει να ληφθούν υπόψη προκειμένου να λειτουργήσει επιτυχημένα. Η παρούσα μελέτη περίπτωσης εξετάζει αν το πιλοτικό πρόγραμμα που εφαρμόστηκε στο THUAS παρέχει προστιθέμενη αξία στο ίδρυμα. Για τη διεξαγωγή των συμπερασμάτων, αξιοποιήθηκαν δεδομένα από την ποιοτική ανάλυση της βιβλιογραφικής επισκόπησης και της θεωρίας της Κοινότητας της Διερεύνησης. Μέσω συνέντευξης που πραγματοποιήθηκε με τον διδάσκοντα του πιλότου, διερευνάται αν οι φοιτητές που συμμετέχουν στην σύγχρονη υβριδική τάξη, μπορούν να λάβουν της ίδιας ποιότητας εκπαιδευτική εμπειρία με τους φοιτητές που συμμετέχουν δια ζώσης. Παρότι από τα δεδομένα της συνέντευξης, η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα τείνει να είναι θετική, υπάρχουν κάποια στάδια που αποτελούν προϋποθέσεις για την επιτυχή εφαρμογή και υιοθέτηση της σύγχρονης υβριδικής εκπαίδευσης, τα οποία έχουν προσπεραστεί από το ίδρυμα. | el |
dc.format.extent | 87 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Σύγχρονη υβριδική εκπαίδευση : το THUAS ως μελέτη περίπτωσης | el |
dc.title.alternative | Synchronous hybrid education : THUAS as a case-study | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | With the spread of the coronavirus pandemic and the prevailing uncertainty, higher education began to look for alternative ways of teaching and learning to respond to the new reality. Synchronous hybrid education is a type of education with multiple benefits, combining face-to-face and distance learning, capable of responding to these needs. However, it also presents several challenges that must be taken into account if it is to be successfully implemented. This case study examines whether the pilot project implemented at THUAS provides added value to the institution. Data from the qualitative analysis of the literature review and Community of Inquiry theory were used to draw conclusions. Through an interview conducted with the pilot’s instructor, it is explored whether students participating in the synchronous hybrid classroom can receive the same quality of educational experience as students attending physically. Although from the interview data, the answer to the above question tends to be positive, there are some steps that are prerequisites for the successful implementation and adoption of synchronous hybrid education that have been overtaken by the institution. | el |
dc.contributor.master | Διεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευνα | el |
dc.subject.keyword | Σύγχρονη υβριδική εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Τριτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Πιλοτικό πρόγραμμα | el |
dc.subject.keyword | THUAS | el |
dc.subject.keyword | Synchronous hybrid education | el |
dc.subject.keyword | Distance education | el |
dc.subject.keyword | Pilot | el |
dc.subject.keyword | Tertiary education | el |
dc.date.defense | 2023-12-18 | |