Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σύγχρονη υβριδική εκπαίδευση : το THUAS ως μελέτη περίπτωσης

dc.contributor.advisorΚοντογουλίδου, Χριστίνα
dc.contributor.authorΛεκάκη, Εύα
dc.contributor.authorLekaki, Eva
dc.date.accessioned2024-01-23T13:10:53Z
dc.date.available2024-01-23T13:10:53Z
dc.date.issued2023-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16134
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3556
dc.description.abstractΜε την εξάπλωση της πανδημίας του κορονοϊού και την αβεβαιότητα που επικρατούσε, η τριτοβάθμια εκπαίδευση άρχισε να αναζητά εναλλακτικούς τρόπους διδασκαλίας και μάθησης ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στη νέα πραγματικότητα. Η σύγχρονη υβριδική εκπαίδευση είναι ένα είδος εκπαίδευσης με πολλαπλά οφέλη, που συνδυάζει δια ζώσης και εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ικανή να ανταποκριθεί σε αυτές τις ανάγκες. Παρουσιάζει ωστόσο και πληθώρα προκλήσεων που πρέπει να ληφθούν υπόψη προκειμένου να λειτουργήσει επιτυχημένα. Η παρούσα μελέτη περίπτωσης εξετάζει αν το πιλοτικό πρόγραμμα που εφαρμόστηκε στο THUAS παρέχει προστιθέμενη αξία στο ίδρυμα. Για τη διεξαγωγή των συμπερασμάτων, αξιοποιήθηκαν δεδομένα από την ποιοτική ανάλυση της βιβλιογραφικής επισκόπησης και της θεωρίας της Κοινότητας της Διερεύνησης. Μέσω συνέντευξης που πραγματοποιήθηκε με τον διδάσκοντα του πιλότου, διερευνάται αν οι φοιτητές που συμμετέχουν στην σύγχρονη υβριδική τάξη, μπορούν να λάβουν της ίδιας ποιότητας εκπαιδευτική εμπειρία με τους φοιτητές που συμμετέχουν δια ζώσης. Παρότι από τα δεδομένα της συνέντευξης, η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα τείνει να είναι θετική, υπάρχουν κάποια στάδια που αποτελούν προϋποθέσεις για την επιτυχή εφαρμογή και υιοθέτηση της σύγχρονης υβριδικής εκπαίδευσης, τα οποία έχουν προσπεραστεί από το ίδρυμα.el
dc.format.extent87el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣύγχρονη υβριδική εκπαίδευση : το THUAS ως μελέτη περίπτωσηςel
dc.title.alternativeSynchronous hybrid education : THUAS as a case-studyel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδώνel
dc.description.abstractENWith the spread of the coronavirus pandemic and the prevailing uncertainty, higher education began to look for alternative ways of teaching and learning to respond to the new reality. Synchronous hybrid education is a type of education with multiple benefits, combining face-to-face and distance learning, capable of responding to these needs. However, it also presents several challenges that must be taken into account if it is to be successfully implemented. This case study examines whether the pilot project implemented at THUAS provides added value to the institution. Data from the qualitative analysis of the literature review and Community of Inquiry theory were used to draw conclusions. Through an interview conducted with the pilot’s instructor, it is explored whether students participating in the synchronous hybrid classroom can receive the same quality of educational experience as students attending physically. Although from the interview data, the answer to the above question tends to be positive, there are some steps that are prerequisites for the successful implementation and adoption of synchronous hybrid education that have been overtaken by the institution.el
dc.contributor.masterΔιεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευναel
dc.subject.keywordΣύγχρονη υβριδική εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΤριτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΠιλοτικό πρόγραμμαel
dc.subject.keywordTHUASel
dc.subject.keywordSynchronous hybrid educationel
dc.subject.keywordDistance educationel
dc.subject.keywordPilotel
dc.subject.keywordTertiary educationel
dc.date.defense2023-12-18


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»