Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η στρατηγική διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού, η συνεχής αξιολόγηση απόδοσης και η εκπαίδευση του - Μελέτη ιδιωτικού τομέα

dc.contributor.advisorΧατζηδήμα, Σταματίνα
dc.contributor.authorΒουλωμένου, Μαρία
dc.date.accessioned2023-11-29T07:01:25Z
dc.date.available2023-11-29T07:01:25Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16013
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3435
dc.description.abstractΗ αποδοτική διαχείριση του ανθρώπινου παράγοντα σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, όπως αυτό της Υγείας, μέσω της επιλογής, της προσαρμογής, της εκπαίδευσης και της αξιολόγησης σε μια επιχείρηση ονομάζεται Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού. Το δυναμικό μιας επιχείρησης που δραστηριοποιείται στον τομέα της Υγείας, παρόλες τις αντιξοότητες που οφείλει να ξεπεράσει, είναι απαραίτητο να προσαρμοστεί στις ανάγκες και τους στρατηγικούς στόχους της επιχείρησης. Για να πραγματοποιηθούν σωστά οι παραπάνω διαδικασίες, ο Διοικητής (manager), οφείλει να έχει λάβει την απαιτούμενη εκπαίδευση και γνώση για να εντοπίζει τις ελλείψεις ικανοτήτων αλλά και να τις αξιολογεί ορθά για να καταστεί αποτελεσματική η επιχείρηση. Η εκπαίδευση που παρέχει μια επιχείρηση στο προσωπικό της αλλά και η αξιολόγηση του ίδιου του προσωπικού είναι ζωτικής σημασίας δεδομένων των συνεχών προκλήσεων που δέχεται ο κλάδος της Υγείας. Η στρατηγική που θα επιλέξει η εκάστοτε επιχείρηση προσαρμόζεται στην κατάσταση που πρέπει να αντιμετωπίσει και στους στόχους που έχει θέσει. Ο σκοπός της στρατηγικής διοίκησης είναι να εναρμονιστεί η επιχείρηση με τις ανάγκες του προσωπικού και να δημιουργήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον τομέα που δραστηριοποιείται. Δεδομένο του ότι, στον τομέα υγείας αντιμετωπίζουμε προσφορά και ζήτηση υγειονομικών υπηρεσιών, ενός ευαίσθητου αγαθού, είναι σημαντικό να υπάρχει στρατηγική ευθυγράμμιση στην αντιμετώπιση των ασθενών αλλά και στην αλληλεπίδραση του ανθρώπινου δυναμικού για την παροχή υψηλής αξίας υπηρεσιών στον καταναλωτή- ασθενή. Μέσω αυτής της εργασίας, και της προσωπικής μου έρευνας θα αποκτήσουμε μια εικόνα για το πως τηρούνται οι εσωτερικές λειτουργίες της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού από ιδιωτικό Όμιλο Διαγνωστικών Κέντρων, Ιατρόπολις καθώς και κατά πόσο οι managers φροντίζουν για την εκπαίδευση, την ανάπτυξη και την ορθή αξιολόγηση του δυναμικού της επιχείρησης.el
dc.format.extent82el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΗ στρατηγική διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού, η συνεχής αξιολόγηση απόδοσης και η εκπαίδευση του - Μελέτη ιδιωτικού τομέαel
dc.title.alternativeThe strategy in human resources management, their continuous performance appraisal and training - Private sector studyel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe efficient management of the human factor in an ever-changing environment, such as that of Health, through selection, adaptation, training and evaluation in a business is called Human Resource Management. The potential of a company operating in the field of Health, despite the adversities it has to overcome, it is necessary to adapt to the needs and strategic goals of the company. In order for the above procedures to be performed correctly, the Manager must have received the necessary training and knowledge to identify the deficiencies of the skills but also to evaluate them correctly in order for the business to be effective. The training that a company provides to its staff as well as the evaluation of the staff themselves is vital given the ongoing challenges facing the health sector. The strategy that the company will choose adapts to the situation it has to face and to the goals it has set. The purpose of the management strategy is to harmonize the company with the needs of the staff and to create a competitive advantage in the field in which it operates. Considering the fact that in the health sector we face the supply and demand of health services, a sensitive asset, it is important to have a strategic alignment in the treatment of patients but also in the interaction of human resources to provide high value services to the consumer-patient. Through this work, and my personal research we will get an idea of ​​how the internal functions of the Human Resources Management are observed by a private group of Diagnostic Centers, Iatropolis as well as whether the managers take care of its training, development and proper evaluation. business potential.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordΕκπαίδευση προσωπικούel
dc.subject.keywordΑξιολόγηση προσωπικούel
dc.subject.keywordΔιοίκηση ανθρώπινου δυναμικούel
dc.subject.keywordΕργασιακή αξιολόγησηel
dc.date.defense2022-08-31


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»