dc.contributor.advisor | Πολλάλης, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Γεωργιόπουλος, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2023-11-14T11:37:20Z | |
dc.date.available | 2023-11-14T11:37:20Z | |
dc.date.issued | 2023-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15921 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3343 | |
dc.description.abstract | Το ευρέως διαδεδομένο φαινόμενο που είναι γνωστό ως ψηφιακός μετασχηματισμός έχει αλλάξει ριζικά τις επιχειρηματικές πρακτικές σε διάφορους τομείς, τόσο στον εμπορικό όσο και στον κυβερνητικό τομέα. Με τον όρο "ψηφιακός μετασχηματισμός" εννοείται η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας με στρατηγικό τρόπο προκειμένου να βελτιωθούν οι επιχειρηματικές λειτουργίες, η ικανοποίηση των πελατών και η επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Είναι ζωτικής σημασίας να κατανοήσουμε το ιστορικό υπόβαθρο και τις διάφορες τεχνολογίες που υποστηρίζουν αυτή τη μετάβαση. Ορισμένες από αυτές τις τεχνολογίες περιλαμβάνουν την αλυσίδα μπλοκ, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την τεχνητή νοημοσύνη και την εικονική πραγματικότητα, το υπολογιστικό νέφος, τα μεγάλα δεδομένα, το Διαδίκτυο των πραγμάτων.
Η επανάσταση που προκάλεσε η ψηφιακή τεχνολογία έχει οδηγήσει σε σημαντική αλλαγή υποδείγματος τόσο στον επιχειρηματικό όσο και στον διοικητικό τομέα. Οι ιδιωτικές επιχειρήσεις επενδύουν σε προγράμματα που στοχεύουν στην ψηφιοποίηση των υπηρεσιών, στην προώθηση της επιχειρηματικής δραστηριότητας και στην αξιολόγηση των επιπέδων ψηφιακής ωριμότητας. Όλο και περισσότερο, οι οργανισμοί του δημόσιου τομέα στρέφονται στην ψηφιακή τεχνολογία προκειμένου να παρέχουν αποτελεσματικότερες δημόσιες υπηρεσίες. Η εξάπλωση του COVID-19 επιτάχυνε την εφαρμογή ψηφιακών λύσεων τόσο στον δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα, καταδεικνύοντας την κρίσιμη λειτουργία που διαδραματίζει η τεχνολογία στην αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών.
Η εξέλιξη των εμπειριών των πελατών έχει βοηθηθεί σημαντικά από την ανάπτυξη διαφόρων τεχνολογιών. Η επέκταση του ηλεκτρονικού εμπορίου υπήρξε πρωτοφανής, παρέχοντας στους πελάτες όχι μόνο ευκολία αλλά και ένα ευρύ φάσμα επιλογών. Η προσβασιμότητα και η ασφάλεια των τραπεζικών υπηρεσιών έχουν τεθεί σε προτεραιότητα, καθώς ο κλάδος έχει κινηθεί προς την κατεύθυνση να τις καταστήσει πιο φιλικές προς τον χρήστη. Η τηλεϊατρική και άλλες μορφές απομακρυσμένης παρακολούθησης έχουν βελτιώσει το επίπεδο της υγειονομικής περίθαλψης, διευκολύνοντας τους ασθενείς να λαμβάνουν εξατομικευμένη προσοχή.
Παρά το γεγονός ότι η ψηφιακή τεχνολογία έχει τη δυνατότητα να επιφέρει ριζικές αλλαγές, υπάρχουν ακόμη εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν. Υπάρχει μεγάλος λόγος ανησυχίας σχετικά με την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και το υψηλό κόστος των παραβιάσεων δεδομένων στο σύννεφο. Στο πλαίσιο της επιχειρηματικής δραστηριότητας στην Ελλάδα, είναι απαραίτητο να αντιμετωπιστούν δυσκολίες που είναι μοναδικές στο οικονομικό κλίμα της χώρας.
Η ψηφιακή καινοτομία βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της βελτίωσης των εμπειριών των καταναλωτών στην εποχή της ψηφιακής επανάστασης. Προκειμένου να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες του ψηφιακού μετασχηματισμού, οι εταιρείες και οι δημόσιοι οργανισμοί θα πρέπει να συνεχίσουν να προσαρμόζονται στο διαρκώς μεταβαλλόμενο τεχνολογικό περιβάλλον. Αγκαλιάζοντας αυτές τις αλλαγές, οι επιχειρήσεις μπορούν να εγγυηθούν ότι οι εμπειρίες που παρέχουν στους πελάτες τους δεν είναι μόνο καλύτερες αλλά και προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις της σημερινής εποχής. | el |
dc.format.extent | 99 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Ψηφιακός μετασχηματισμός. Η εμπειρία του πελάτη | el |
dc.title.alternative | Digital transformation. The customer experience | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The widespread phenomenon known as digital transformation has radically changed business practices in various sectors, both commercial and governmental. Digital transformation refers to the use of digital technology in a strategic way to improve business operations, customer satisfaction and achieve competitive advantage. It is vital to understand the historical background and the various technologies that support this transition. Some of these technologies include blockchain, social media, artificial intelligence and virtual reality, cloud computing, big data, the Internet of Things.
The revolution brought about by digital technology has led to a major paradigm shift in both business and management. Private companies are investing in programmes aimed at digitising services, promoting entrepreneurship and assessing levels of digital maturity. Increasingly, public sector organisations are turning to digital technology to deliver more efficient public services. The roll-out of COVID-19 has accelerated the implementation of digital solutions in both the public and private sectors, demonstrating the critical role that technology plays in responding to emergencies.
The evolution of customer experiences has been greatly aided by the development of various technologies. The expansion of e-commerce has been unprecedented, providing customers with not only convenience but also a wide range of choices. Accessibility and security of banking services have been prioritised as the industry has moved towards making them more user-friendly. Telemedicine and other forms of remote monitoring have improved the level of healthcare, making it easier for patients to receive personalised attention.
Although digital technology has the potential to bring about radical changes, there are still barriers to overcome. There is much concern about cybersecurity and the high cost of data breaches in the cloud. In the context of doing business in Greece, it is necessary to address difficulties that are unique to the country's economic climate.
Digital innovation is at the forefront of improving consumer experiences in the age of the digital revolution. In order to fully harness the potential of digital transformation, companies and public organisations will need to continue to adapt to the ever-changing technological environment. By embracing these changes, businesses can guarantee that the experiences they provide to their customers are not only better but also adapted to the demands of the current era. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική | el |
dc.subject.keyword | Ψηφιακός μετασχηματισμός | el |
dc.subject.keyword | Digital transformation | el |
dc.subject.keyword | Customer experience | el |
dc.subject.keyword | Εμπειρία πελατών | el |
dc.subject.keyword | Επιχειρηματική καινοτομία | el |
dc.subject.keyword | Τεχνολογίες ψηφιακού μετασχηματισμού | el |
dc.subject.keyword | Οφέλη ψηφιακού μετασχηματισμού | el |
dc.subject.keyword | Business innovation | el |
dc.subject.keyword | Digital transformation technologies | el |
dc.subject.keyword | Benefits | el |
dc.date.defense | 2023-11-09 | |