Στρατηγική και ανάλυση του τουριστικού κλάδου στην Ελλάδα : μελέτη περίπτωσης - Πελοπόννησος
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Τουρισμός ; Πελοπόννησος ; Στρατηγική ; ΑνάλυσηΠερίληψη
Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι η ανάλυση και η στρατηγική του
τουριστικού κλάδου στην Ελλάδα και εξετάζεται ως μελέτη περίπτωσης η περιφέρεια
Πελοποννήσου. Στην αρχή γίνεται μια αναδρομή στην ιστορία του τουριστικού
κλάδου, μετέπειτα παρουσιάζεται η συμβολή του τουρισμού στην ελληνική
οικονομία, τα ποσοτικά και ποιοτικά μεγέθη του εισερχόμενου και εγχώριου
τουρισμού, η ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας, οι κύριοι ανταγωνιστές της και η
στρατηγική του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού. Στην μελέτη Περίπτωσης,
παρατίθενται τα χαρακτηριστικά της περιφέρειας, η προσφορά, η ζήτηση και οι
μορφές τουρισμού που προσφέρονται σε αυτήν. Τέλος, μετά την ανάλυση και
αξιολόγηση του προορισμού παρουσιάζονται οι προτάσεις και τα συμπεράσματα.