Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚανάς, Άγγελος
dc.contributor.authorΧουρδάκη, Βασιλεία
dc.date.accessioned2023-10-23T08:23:38Z
dc.date.available2023-10-23T08:23:38Z
dc.date.issued2023-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15820
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3242
dc.description.abstractΗ παρούσα ερευνητική εργασία έχει ως στόχο να εξετάσει τις στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την επιμόρφωση τους, που έχει χαρακτήρα δια βίου μάθησης. Αρχικά, γίνεται βιβλιογραφική ανασκόπηση και παρατίθενται ο ορισμός της δια βίου μάθησης, της επιμόρφωσης, μορφές της επιμόρφωσης και οι λόγοι που την καθιστούν αναγκαία για την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της ποσοτικής έρευνας, που διενεργήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίου 24 ερωτήσεων. Το δείγμα αποτελούσαν 108 εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η επεξεργασία των αποτελεσμάτων του ερωτηματολογίου έγινε με τη χρήση του IBM SPSS Statistics. Από τα αποτελέσματα φαίνεται ότι η επιμόρφωση που έχουν παρακολουθήσει τους έχει βοηθήσει κυρίως στην προσωπική και επιστημονική τους κατάρτιση, αλλά θεωρούν ότι όσον αφορά τη συμβολή της στην επαγγελματική τους ανάπτυξη είναι κάτω του μετρίου. Επίσης, η έρευνα έδειξε ότι οι θεματικές που τους απασχολούν περισσότερο αφορούν αφενός την εμβάθυνση στο επιστημονικό τους αντικείμενο και αφετέρου τη βελτίωση της διδακτικής και παιδαγωγικής τους ικανότητας. Αν και το θέμα της επιμόρφωσης αποτελεί σημαντικό κίνητρο, το υψηλό κόστος και η έλλειψη χρόνου αποτελούν εμπόδιο συμμετοχής σε κάποιο επιμορφωτικό πρόγραμμα. Γενικά, φαίνεται ότι προτιμούν, οι επιμορφώσεις να γίνονται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, αλλά να είναι σύντομης διάρκεια (2-3 μηνών) και κατά κύριο λόγο να πραγματοποιούνται εξ αποστάσεως.el
dc.format.extent94el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΕπιμόρφωση εκπαιδευτικών : στάσεις και αντιλήψεις σχετικά με τη δια βίου μάθηση των εκπαιδευτικώνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΕπιμόρφωση εκπαιδευτικώνel
dc.subject.keywordΔια βίου μάθησηel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικοίel
dc.date.defense2023-10-20


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»