Show simple item record

Οδοντοτεχνικό marketing-management οδοντοτεχνικού εργαστηρίου

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΑσπρούδη, Γεωργία
dc.date.accessioned2023-09-28T10:49:41Z
dc.date.available2023-09-28T10:49:41Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15753
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3175
dc.description.abstractΤα στοιχεία της διοίκησης και του μάνατζμεντ στα πλαίσια της πορείας και διαχείρισης των επιχειρήσεων αναμφίβολα αποτελούν κεντρικής σημασίας παραμέτρους, σχετικά με το ζήτημα της όσο το δυνατόν καλύτερης οργάνωσής τους. Η τελευταία άλλωστε, έχει μεγάλη βαρύτητα, αναφορικά με την εξασφάλιση μιας καλύτερης και ασφαλέστερης πορείας των επιχειρήσεων, τόσο στο παρόν όσο και στο μέλλον. Η διοίκηση των επιχειρήσεων, σε συνδυασμό με το μάνατζμεντ, είναι ένα πολύτιμο εργαλείο, με το οποίο μπορεί να εξασφαλιστεί η αντιμετώπιση των όποιων τυχόν προβλημάτων και προκλήσεων μπορούν να παρουσιαστούν σε μια επιχείρηση. Προκλήσεων που μπορεί να είναι συναφείς, τόσο με εσωτερικά της προβλήματα και θέματα, όσο και με το εξωτερικό της περιβάλλον (οικονομική κρίση, έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού στην αγορά εργασίας, προβλήματα ρευστοποίησης στην αγορά). Από την άλλη μεριά, η διοίκηση επιχειρήσεων, όπως και το μάνατζμεντ, βασίζονται σε ένα σύνολο συγκεκριμένων αρχών. Πρόκειται άλλωστε για ένα πεδίο, σχετικά με το οποίο ήδη σχεδόν ακόμα και από αιώνες πριν, είχε αρχίσει να αναδύεται ένα πλαίσιο θεωρητικών προσεγγίσεων. Προσεγγίσεων, οι οποίες μάλιστα είχαν χρησιμοποιηθεί διαχρονικά με στόχο να οργανωθούν οι διάφορες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, έτσι ώστε με την σειρά τους να είναι συμβατές με διαφορετικές μορφές επιχειρήσεων, με διαφορετικά είδη και ποικιλίες προϊόντων, καθώς και διάφορες κατηγορίες αγοραστικού κοινού. Πέραν όλων των παραπάνω, μια κεντρική συνισταμένη είναι και αυτή που έχει να κάνει με το πεδίο της επαφής μιας επιχείρησης με το ευρύτερο καταναλωτικό κοινό. Εδώ υπεισέρχονται στοιχεία που είναι σχετικά με το marketing. Το τελευταίο ειδικότερα συνδέεται με συνισταμένες, όπως οι τρόποι προσέγγισης και προσέλκυσης καταναλωτών ή η διαδικασία της προβολής των προϊόντων μιας επιχείρησης με συγκεκριμένους τρόπους και μηχανισμούς, όπως μπορεί να είναι, για παράδειγμα, η διαφήμιση.el
dc.format.extent105el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΟδοντοτεχνικό marketing-management οδοντοτεχνικού εργαστηρίουel
dc.title.alternativeDental marketing-management dental laboratoryel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe elements of administration and management in the context of the course and management of companies are undoubtedly central parameters, regarding the issue of their best possible organization. The latter, after all, is of great importance, in terms of ensuring the best and safest possible course of business, both now and in the future. Business administration, in combination with management, is a valuable tool, which can ensure that any problems and challenges that a business may face. Challenges that may be related, both to its internal problems and issues, as well as to its external environment (financial crisis, lack of specialized staff in the labor market, liquidation problems in the market). On the other hand, business administration, as well as management, is based on a set of different specific principles. After all, this is a field on which a framework of theoretical approaches had already begun to emerge almost centuries ago. Approaches, which in fact had been used over time in order to organize the various operations around the world. Of course, at the same time it is possible to take into account, at this point, the fact that there has always been a variety of approaches, regarding administration and management. That is, approaches which, at the same time, may be compatible with different types of businesses and with different types and varieties of products, different categories of buying public, etc. Apart from all the above, it is also indicative that a central component here is the one that has to do with the field of contact of a company with the wider consumer public. This includes information about marketing. The latter in particular is related to components, such as the ways of approaching and attracting consumers or the process of promoting a company's products with specific ways and mechanisms, such as, for example, advertising.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordΟδοντοτεχνικό εργαστήριοel
dc.subject.keywordΚίνητρα πελατώνel
dc.subject.keywordΕπιχειρηματική ηγεσίαel
dc.subject.keywordMarketingel
dc.subject.keywordManagementel
dc.date.defense2023-09-12


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»