Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧαλκίδη, Μαρία
dc.contributor.authorΠοζατζίδης, Αναστάσιος
dc.date.accessioned2023-09-15T08:14:25Z
dc.date.available2023-09-15T08:14:25Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15714
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3136
dc.description.abstractΗ ανάπτυξη των παραγωγικών δυνάμεων αποτελεί στόχο κάθε κοινωνικοοικονομικού σχηματισμού, στα πλαίσια της σύγχρονης κοινωνίας και της ελεύθερης οικονομίας , η ανάπτυξη και η βελτίωση της παραγωγικότητας αποτελεί στόχο κάθε ξεχωριστής επιχείρησης τόσο σε διεθνές όσο και σε εγχώριο πεδίο δράσης. Εξάλλου η εξέλιξη της παραγωγής με νέες παραγωγικές δυνατότητες καθιστά την κάθε επιχείρηση πιο ανθεκτική έναντι του ανταγωνισμού και άρα πιθανότερο να επιβιώσει και να εξελιχθεί. Η εισαγωγή νέων, τεχνολογικά προηγμένων, τεχνικών και μεθόδων είναι ένας από τους τρόπους εξέλιξης της παραγωγής καθώς καθιστά ευκολότερη τη διεκπεραίωση, παρακολούθηση, έλεγχο και πρόβλεψη των διαδικασιών τις οποίες πρέπει να ακολουθήσει η εκάστοτε επιχείρηση. Οδηγεί επίσης σε συγκεκριμένες αποφάσεις οι οποίες μπορούν να αλλάξουν τους επιμέρους στόχους ακόμα και τη στρατηγική της επιχείρησης. Σε αυτά τα πλαίσια η επιστήμη των δεδομένων και πιο συγκεκριμένα η εξόρυξη γνώσης από την πληθώρα δεδομένων τα οποία ανήκουν στην εκάστοτε επιχείρηση καθίστανται πολύτιμα και η ανάλυση τους αποτελεί σημαντικό στόχο που βοηθάει στην κατανόηση της οικονομικής και παραγωγικής πραγματικότητας και άρα στην αποκάλυψη των πιθανών τάσεων που παρατηρούνται , δηλαδή στην δυνατότητα πρόβλεψης και χάραξης στρατηγικής. Με αυτή τη σκέψη ως βασικό σημείο εκκίνησης πραγματοποιήθηκε η διπλωματική διατριβή. Τα τμήματα πληροφορικής καθίστανται όλο και πιο σημαντικά για οποιαδήποτε επιχείρηση. Το ίδιο συμβαίνει και για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τραπεζικό τομέα κι δεν είναι τράπεζες, όπως για παράδειγμα τα δικηγορικά γραφεία μέσα στα οποία υπάρχει call center. Στη σύγχρονη Ελλάδα , τα συγκεκριμένα γραφεία έρχονται σε επικοινωνία καθημερινά με εκατοντάδες πολίτες και διεκπεραιώνουν πολλές σημαντικές ενέργειες που αφορούν οφειλές δανειοληπτών ή ληξιπρόθεσμων λογαριασμών και αντίστοιχα ενημερώνουν τα ιδρύματα που παρείχαν το δάνειο ή τους ανήκει μια παροχή. Η λειτουργία αυτή καταλήγει να δημιουργεί βάσεις δεδομένων με πολλά διαφορετικά στοιχεία από διαφορετικές πηγές. Η άντληση, επεξεργασία και ανάλυση από τα δεδομένα μπορεί να παρέχει πολύτιμα εργαλεία και την εξόρυξη κατάλληλης γνώσης για την βελτιστοποίηση των διαδικασιών της επιχείρησης ακόμα και την αλλαγή στρατηγικής. Απασχόλησε κυρίως η εφαρμογή τεχνικών για την δυνατότητα πρόβλεψης αποπληρωμής των οφειλετών ή η συνέπεια τους.el
dc.format.extent65el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΕξόρυξη γνώσης από δεδομένα δικηγορικού γραφείου διαχείρισης ληξιπρόθεσμων οφειλώνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThe development of the productive forces is the goal of every socio-economic formation, in the context of modern society and the free economy, the development of the productive forces is the goal of every individual enterprise both in the international and domestic field of action. Moreover, the development of production with new production capabilities makes each company more resistant to competition and therefore more likely to survive and develop. The introduction of new, technologically advanced, techniques and methods is one of the ways to develop production as it makes it easier to process, monitor, control and predict the processes that each company must follow. It also leads to specific decisions that can change individual goals and even the company's strategy. In these contexts, the science of data and more specifically the extraction of knowledge from the abundance of data that belongs to each company become valuable and their analysis is an important objective that helps to understand the economic and production reality and thus to reveal the possible trends that are observed, i.e. in the ability to predict and draw up a strategy. With this thought as a basic starting point, the diploma thesis was carried out. IT departments are becoming increasingly important to any business. The same is the case for companies that operate in the banking sector and are not banks, such as law firms that have a call center. In modern Greece, the specific offices come into contact with hundreds of citizens every day and handle many important actions concerning the debts of borrowers or overdue accounts and accordingly inform the institutions that provided the loan or are entitled to a benefit. This operation ends up creating large databases with many different items from different sources. Extraction, processing and analysis from data can provide valuable tools and the extraction of appropriate knowledge to optimize business processes and even change strategy.el
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικήςel
dc.subject.keywordΛηξιπρόθεσμες οφειλέςel
dc.subject.keywordΔάνειαel
dc.subject.keywordΕξόρυξη γνώσηςel
dc.subject.keywordΜηχανική μάθησηel
dc.subject.keywordΑλγόριθμοιel
dc.subject.keywordΝομικά δεδομέναel
dc.subject.keywordPythonel
dc.date.defense2023-02-16


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»