Εμφάνιση απλής εγγραφής

Βιώσιμη ηγεσία και βιώσιμη ανάπτυξη στο σύγχρονο σχολείο

dc.contributor.advisorΤσελεκούνης, Μάρκος
dc.contributor.authorΜητσοπούλου, Φωτεινή
dc.date.accessioned2023-06-27T09:41:02Z
dc.date.available2023-06-27T09:41:02Z
dc.date.issued2023-06-08
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15530
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2952
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας μελέτης είναι να διερευνήσει το επίπεδο της βιώσιμης ανάπτυξης και της βιώσιμης ηγεσίας εντός των σύγχρονων ελληνικών σχολικών μονάδων. Ειδικότερα, μέσω της εν λόγω έρευνας επιχειρείται η μελέτη του ρόλου των σχολικών ηγετών στην προώθηση των βιώσιμων πρακτικών, αλλά και στην επίτευξη θετικών περιβαλλοντικών, κοινωνικών και οικονομικών αποτελεσμάτων, ενώ επιδιώκεται, επίσης, να αναδειχθούν οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι σχολικοί ηγέτες στο συγκεκριμένο ζήτημα και να εντοπιστούν επιτυχημένες στρατηγικές που μπορούν να εφαρμοστούν με αποτελεσματικό τρόπο. Συγκεκριμένα, ο παραπάνω στόχος υλοποιήθηκε μέσω της ποσοτικής μεθοδολογίας, καθώς χρησιμοποιήθηκε το εργαλείο του ερωτηματολογίου σε 143 εκπαιδευτικούς, που αντιπροσωπεύουν διαφορετικές ομάδες από ποικίλα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Εν κατακλείδι, τα ευρήματα αποκαλύπτουν μια μικτή εικόνα σχετικά με την υιοθέτηση των αρχών της βιωσιμότητας στην καθημερινή ζωή, με περιορισμένη ευαισθητοποίηση και κατανόηση μεταξύ του γενικού πληθυσμού, ενώ η μελέτη τονίζει την ανάγκη για ολοκληρωμένες πολιτικές και συλλογική δράση για τη δημιουργία ενός ευνοϊκού περιβάλλοντος για βιώσιμες πρακτικές. Ωστόσο, η μελέτη υποδεικνύει, ακόμη, την έλλειψη έμφασης στη βιώσιμη ανάπτυξη εντός του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, γεγονός που εγείρει ανησυχίες σχετικά με την προετοιμασία των μελλοντικών γενεών αναφορικά με την αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών προκλήσεων.el
dc.format.extent114el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΒιώσιμη ηγεσία και βιώσιμη ανάπτυξη στο σύγχρονο σχολείοel
dc.title.alternativeSustainable leadership and sustainable development in the modern schoolel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe aim of this research is to explore the level of sustainable development and sustainable leadership within modern Greek schools. Specifically, the study seeks to examine the role of school leaders in promoting sustainable practices and achieving positive environmental, social, and economic outcomes. It also aims to identify the challenges faced by school leaders in this regard and to identify successful strategies that can be effectively implemented. The research utilized a quantitative methodology, employing a questionnaire administered to 143 educators representing different groups from various educational institutions. In conclusion, the findings reveal a mixed picture regarding the adoption of sustainability principles in everyday life, with limited awareness and understanding among the general population. The study emphasizes the need for integrated policies and collective action to create a favorable environment for sustainable practices. However, it also indicates a lack of emphasis on sustainable development within the Greek education system, raising concerns about the preparedness of future generations in addressing environmental challenges.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΒιώσιμη ανάπτυξηel
dc.subject.keywordΒιώσιμη ηγεσίαel
dc.subject.keywordΠολιτικέςel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικό σύστημαel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικοίel
dc.subject.keywordΒιώσιμη κοινωνίαel
dc.subject.keywordΠροκλήσειςel
dc.date.defense2023-06-23


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»