Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αντιλήψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την ανάπτυξη κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων

dc.contributor.advisorΚαρκαλάκος, Σωτήριος
dc.contributor.authorΠαπαευαγγέλου, Στυλιανή
dc.date.accessioned2023-06-27T09:07:19Z
dc.date.available2023-06-27T09:07:19Z
dc.date.issued2023-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15529
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2951
dc.description.abstractΗ παρούσα ερευνητική εργασία επιχειρεί να εντοπίσει τις αντιλήψεις που διαθέτουν οι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σχετικά με την ανάπτυξη κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία αποτελείται από το Α’ Μέρος που περιλαμβάνει τη βιβλιογραφική ανασκόπηση γύρω από τον τομέα των δεξιοτήτων γενικότερα, αλλά και ειδικότερα των κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων, στον εκπαιδευτικό χώρο. Το Β’ Μέρος παρουσιάζει και αναλύει. την έρευνα που πραγματοποιήθηκε. Τα δεδομένα της έρευνας, συλλέχθηκαν με τη μέθοδο του ερωτηματολογίου σε δείγμα συνολικά 113 ατόμων και η δομή του ερωτηματολογίου διακρίθηκε σε τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος, χρησιμοποιήθηκε η Κλίμακα Αξιολόγησης Συναισθηματικών και Κοινωνικών Δεξιοτήτων του «Καλού» Εκπαιδευτικού για την εξέταση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών, σχετικά με το πόσο σημαντικές είναι αυτές οι δεξιότητες, για τους ίδιους. Στο δεύτερο μέρος, χρησιμοποιήθηκε η κλίμακα Wang Law Emotional Intelligence Scale, για τον εντοπισμό της αντιληπτής Συναισθηματικής Νοημοσύνης των εκπαιδευτικών, ενώ στο τρίτο μέρος, περιλαμβάνονται κάποιες διευκρινιστικές ερωτήσεις που απώτερο στόχο έχουν την καλύτερη ανάλυση της έρευνας. Το συμπέρασμα της εργασίας είναι, το γεγονός ότι οι σύγχρονοι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αντιλαμβάνονται την τεράστια σημασία της απόκτησης κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων, ενώ παράλληλα διαθέτουν και αρκετά υψηλά επίπεδα αντιληπτής Συναισθηματικής Νοημοσύνης. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι παρατηρήθηκε το φαινόμενο στις απόψεις των εκπαιδευτικών, ότι η Πολιτεία, δεν τους ενθαρρύνει να παρακολουθήσουν αντίστοιχα επιμορφωτικά σεμινάρια.el
dc.format.extent82el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑντιλήψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την ανάπτυξη κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτωνel
dc.title.alternativeSecondary education teachers' perceptions of developing social and emotional skillsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThis research paper aims to identify the perceptions held by secondary education teachers regarding the development of social and emotional skills. Specifically, the paper consists of Part A, which includes the literature review on the field of skills in general, but also specifically on social and emotional skills in the educational context. Part B, presents and analyzes the conducted research. The research data was collected using a questionnaire method, with a total sample size of 113 individuals, and the questionnaire was divided into three parts. In the first part, the "Good Teacher's Assessment Scale for Emotional and Social Skills" was used to examine the teachers' perceptions of the importance of these skills for themselves. In the second part, the "Wang Law Emotional Intelligence Scale" was used to identify the teachers' perceived emotional intelligence. The third part includes some clarifying questions aimed at better analyzing the research. The conclusion of the study is, that modern secondary education teachers recognize the significant importance of acquiring social and emotional skills, while also possessing relatively high levels of perceived emotional intelligence. It is also worth noting, that a phenomenon was observed in the teachers' opinions, namely, that the State does not encourage them to attend relevant professional development seminars.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΔεξιότητεςel
dc.subject.keywordΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικοίel
dc.date.defense2023-06-23


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»