Εμφάνιση απλής εγγραφής

Οι επιχειρησιακές στρατηγικές στην αγορά των super market & και η επιρροή των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας

dc.contributor.advisorΠαντελίδης, Παντελής
dc.contributor.authorΜανέτας, Παναγιώτης
dc.date.accessioned2023-05-05T08:47:46Z
dc.date.available2023-05-05T08:47:46Z
dc.date.issued2023-04
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15377
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2799
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να διερευνήσει την εγχώρια αγορά των σούπερ μάρκετ καθώς και τις στρατηγικές που εφαρμόζουν οι κυριότερες επιχειρήσεις του κλάδου, προκειμένου να διευρύνουν το μερίδιο τους στην αγορά. Παράλληλα, αποτυπώνεται και η διαχρονική πορεία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στην ελληνική αγορά, καθώς και η διείσδυση τους στην αγορά των σούπερ μάρκετ. Ειδικότερα, παρουσιάζονται οι παράγοντες ζήτησης και η προσφορά του κλάδου. Στην συνέχεια απεικονίζεται η εξέλιξη της εγχώριας αγοράς (σε αξία) των σούπερ μάρκετ τα τελευταία τριάντα χρόνια, επ' αφορμή της οποίας παρατίθενται και οι παράγοντες που επηρέασαν τον συγκεκριμένο κλάδο. Στο ίδιο κεφάλαιο εκτιμώνται και τα μερίδια αγοράς των μεγαλύτερων επιχειρήσεων του κλάδου. Μετέπειτα, ακολουθεί χρηματοοικονομική ανάλυση των κυριότερων αλυσίδων σούπερ μάρκετ για την τετραετία 2018-2021. Ακόμη, παρουσιάζονται τα προφίλ των δύο βασικότερων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην εν λόγω αγορά. Παράλληλα, περιγράφονται οι βασικότερες στρατηγικές κινήσεις που εφαρμόζονται από πολλές αλυσίδες σούπερ μάρκετ προκειμένου να ανταπεξέλθουν στον ανταγωνισμό και να αναπτυχθούν περαιτέρω. Τέλος, στο πλαίσιο της ανάλυσης της εγχώριας αγοράς των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, πραγματοποιήθηκε πρωτογενή έρευνα σε δείγμα 48 ατόμων, βάση ενός δομημένου ερωτηματολογίου, προκειμένου να εξεταστούν μεταξύ άλλων οι κύριοι παράγοντες που ωθούν τους καταναλωτές να αγοράσουν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας καθώς και οι κυριότερες κατηγορίες των εν λόγω αγαθών που προτιμούν.el
dc.format.extent97el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΟι επιχειρησιακές στρατηγικές στην αγορά των super market & και η επιρροή των προϊόντων ιδιωτικής ετικέταςel
dc.title.alternativeThe business strategies in the super market sector & the influence of private label productsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThis thesis aims to investigate the domestic market of supermarkets and the strategies which the main companies of the sector apply in order to increase their market share. At the same time, it also reflects the chronological development of private label products in the Greek market, as well as their penetration in the supermarket sector. In particular, the demand and supply factors of the sector are presented. The evolution of the domestic market (in value terms) of supermarkets over the last thirty years is then illustrated, on the occasion of which the factors that have affected this sector are also listed. In the same chapter, the market shares of the largest companies in the sector are also estimated. This is followed by a financial analysis of the major supermarket chains for the four-year period 2018- 2021. Furthermore, the profiles of the two main companies active in this market are presented. At the same time, the main strategic moves implemented by many supermarket chains are described in order to cope with the competition and to grow further. Finally, in the context of the analysis of the domestic market for private label products, a primary survey was carried out on a sample of 48 people, based on a structured questionnaire, in order to examine, among other things, the main factors that drive consumers to buy private label products and the main categories of these goods they prefer.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΣούπερ μάρκετel
dc.subject.keywordΠροϊόντα ιδιωτικής ετικέταςel
dc.subject.keywordΣκλαβενίτηςel
dc.subject.keywordΑΒ Βασιλόπουλοςel
dc.date.defense2023-04-26


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»