dc.contributor.advisor | Λαγούδης, Ιωάννης | |
dc.contributor.advisor | Lagoudis, Ioannis | |
dc.contributor.author | Πάνου, Κωνσταντίνα Νεκταρία | |
dc.date.accessioned | 2023-04-26T05:22:33Z | |
dc.date.available | 2023-04-26T05:22:33Z | |
dc.date.issued | 2023-04 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15359 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2781 | |
dc.description.abstract | Στόχος της παρούσας έρευνας είναι η ανάλυση των δύο νέων δεικτών IMO, των EEXI και CII, καθώς και οι επιπτώσεις των οποίων θα επηρεάσουν τις λειτουργικές διαδικασίες μιας ναυτιλιακής εταιρείας και την αποτελεσματικότητα του πλοίου. Αρχικά, η παρούσα εργασία περιγράφει τα κύρια αέρια θερμοκηπίου και τις επιπτώσεις τους στο περιβάλλον, καθώς και τη συμβολή της ναυτιλιακής βιομηχανίας στα παγκόσμια επίπεδα αερίων θερμοκηπίου. Επιπλέον, η έρευνα παρουσιάζει τις νομοθεσίες των EEXI και CII, οι οποίες υποχρεώνουν όλα τα πλοία άνω των 5.000 GT να πληρούν νέες απαιτήσεις σε τεχνικό και λειτουργικό επίπεδο. Στη συνέχεια, η εργασία παρουσιάζει τους υπολογισμούς EEXI και CII για δύο πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου, τύπου Ultramax, που δεν συμμορφώνονται με τους νέους κανονισμούς και οι πλοιοκτήτες υποχρεούνται να προχωρήσουν σε μέτρα μετριασμού. Επιπλέον, με βάση τα στοιχεία που προκύπτουν από τους υπολογισμούς, η παρούσα έρευνα αναλύει τα συμπεράσματα σχετικά με τις προκλήσεις που θα χρειαστεί να αντιμετωπίσουν οι πλοιοκτήτες στο άμεσο μέλλον, όπως οι νέες νομικές διαδικασίες των ναυλοσυμφώνων και η σχέση του πλοιοκτήτη με τον ναυλωτή. Τέλος, η εργασία παρουσιάζει ορισμένες εναλλακτικές πράσινες μεθόδους μείωσης των εκπομπών CO2, όπως τα Ενναλακτικά Καύσιμα, η χρήση της αιολικής ενέργειας και τα Συστήματα Ανάκτησης Απορριπτώμενης Θερμότητας. | el |
dc.format.extent | 54 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Implications of IMO EEXI compliance and carbon intensity reduction in shipping operations | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The aim of the present research is to analyze the two new IMO indexes, the EEXI and CII, as well as the implications of which will affect the operational processes of a shipping company and the efficiency of the ship. Firstly, this paper describes the main Greenhouse Gases and their impact to the environment, as well as the contribution of Shipping Industry in the worldwide Greenhouse Gas levels. Furthermore, the research presents the legislations of EEXI and CII, which oblige all ships over 5,000 GT to meet new requirements in technical and operational levels. In addition, the paper demonstrates EEXI and CII calculations for two Ultramax bulk carriers which do not comply with the new regulations and their shipowners are obliged to proceed with mitigation measures. Moreover, based on the data resulting from the calculations, this research analyses the challenges that shipowners will need to face in the near future, such as the legal aspect and the relation of the shipowner with the charterer. Finally, the paper presents some efficient and alternative green methods of reducing CO2 emissions from shipping, such as Alternative Fuels, Wind Propulsion and Waste Heat Recovery Systems. | el |
dc.corporate.name | Σχολή Ναυτικών Δοκίμων | el |
dc.contributor.master | ΔΠΜΣ στη Διοίκηση στη Ναυτική Επιστήμη και Τεχνολογία | el |
dc.subject.keyword | EEXI | el |
dc.subject.keyword | CII | el |
dc.subject.keyword | IMO | el |
dc.subject.keyword | Decarbonization | el |
dc.date.defense | 2023-04-19 | |