Εφαρμογή συστημάτων CRM στην ηλεκτρονική τραπεζική στην Ελλάδα
Master Thesis
Συγγραφέας
Καραβιδόγλου, Χριστίνα Κ.
Ημερομηνία
2007-06-25Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Διατριβές ; Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες -- Τεχνολογικές καινοτομίες ; Ηλεκτρονική τραπεζική ; Customer relations -- ManagementΠερίληψη
Οι υπηρεσίες του χρηματοπιστωτικού τομέα που παρέχονται μέσω Διαδικτύου, προσφέρουν ένα πραγματικό όφελος και χρησιμοποιούνται με τον καλύτερο τρόπο. Σήμερα, το επίπεδο ηλεκτρονικών τραπεζικών εργασιών είναι αρκετά καλό και μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερο με τη χρήση του CRM – Σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων, το οποίο πρόκειται για ένα εργαλείο που ελέγχει και διαχειρίζεται τις υπάρχουσες και μελλοντικές σχέσεις της τράπεζας με τους πελάτες της. Στόχοι ενός τέτοιου εργαλείου είναι η μεγιστοποίηση των πωλήσεων και η γενικότερη κερδοφορία του χρηματοπιστωτικού τομέα μέσω της άριστης εξατομικευμένης επικοινωνίας και του ελέγχου των εσωτερικών συστημάτων μιας τράπεζας. Η νέα τεχνολογία και η εξέλιξη του Διαδικτύου, σε συνδυασμό με το CRM, επιτρέπουν σε κάθε τραπεζικό οργανισμό να έρθει σε επαφή και να επικοινωνήσει με τους πελάτες του, με βάση την ιδιαίτερη τραπεζική συμπεριφορά και τις συνήθειές τους. Αυτό είναι και η μεγάλη υπόσχεση του CRM: Η ικανότητα να ανταποκριθεί στις ανάγκες του κάθε πελάτη χωριστά χρησιμοποιώντας μια συστηματοποιημένη μεθοδολογία. Με αυτό τον τρόπο, η κάθε τράπεζα θα είναι σε θέση να προσφέρει πλήρεις και υψηλής ποιότητας ηλεκτρονικές τραπεζικές υπηρεσίες, συμβάλλοντας σημαντικά στην πραγματική επιχειρησιακή αξία του κάθε πελάτη.