dc.contributor.advisor | Τζαννάτος, Ερνέστος | |
dc.contributor.author | Καψάλη, Παρασκευή | |
dc.date.accessioned | 2023-04-03T08:25:32Z | |
dc.date.available | 2023-04-03T08:25:32Z | |
dc.date.issued | 2023-03 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15313 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2735 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το υδρογόνο ως ναυτιλιακό καύσιμο και πως αυτό μπορεί να συμβάλει στη βιωσιμότητα της ναυτιλίας.
Αναλυτικότερα, το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στους λόγους που επιβάλουν την μετάβαση της ναυτιλίας στη χρήση καυσίμων μηδενικού άνθρακα, δηλ. στην επίπτωση των συμβατικών ναυτιλιακών καυσίμων στο φαινόμενο του θερμοκηπίου και στην κλιματική αλλαγή.
Στο δεύτερο κεφάλαιο αναπτύσσεται η χρήση του υδρογόνου ως καυσίμου στην ναυτιλία και πιο συγκεκριμένα: τι είναι, πως παράγεται, πως αποθηκεύεται, πως μεταφέρεται και πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μηχανές εσωτερικής καύσης και κυψέλες καυσίμου.
Το τρίτο κεφάλαιο αναλύει τη διεθνή νομοθεσία και τους κανονισμούς που αφορούν στη χρήση του υδρογόνου ως ναυτιλιακού καυσίμου.
Το τέταρτο κεφάλαιο της εργασίας θα αναφέρεται στην τεχνο-οικονομική αξιολόγηση της εφαρμογής του υδρογόνου ως καυσίμου στα πλοία, με αναφορά τόσο στο αρχικό όσο και στο λειτουργικό κόστος της ενεργειακής εγκατάστασης και χρήσης.
Τέλος, η εργασία κλείνει παραθέτοντας κάποια συμπεράσματα πάνω στο υπό εξέταση ζήτημα. | el |
dc.format.extent | 97 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Το υδρογόνο ως ναυτιλιακό καύσιμο | el |
dc.title.alternative | Hydrogen as a marine fuel | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | This paper deals with hydrogen as a marine fuel and how this can contribute to the sustainability of shipping.
More specifically, the first chapter refers to the reasons that require the transition of shipping to the use of zero carbon fuel, i.e. the impact of conventional marine fuels on the greenhouse effect and climate change.
The second chapter develops the use of hydrogen as a fuel in shipping and more specifically: what it is, how it is produced, how it is stored, how it is transported and how it can be used in internal combustion engines and fuel cells.
The third chapter analyzes international legislation and regulations relating to the use of hydrogen as a marine fuel.
The fourth chapter of the work refers to the techno-economic assessment of the implementation of hydrogen as fuel for ships, with reference to both the original and operating cost of installation and use.
Finally, the work closes by listing some conclusions on the issue in question. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Υδρογόνο | el |
dc.subject.keyword | Εναλλακτικά ναυτιλιακά καύσιμα | el |
dc.subject.keyword | Κλιματική αλλαγή | el |
dc.subject.keyword | ΙΜΟ | el |
dc.subject.keyword | Τεχνο-οικονομική αξιολόγηση | el |
dc.subject.keyword | Ydrogen | el |
dc.subject.keyword | Alternative maritime fuels | el |
dc.subject.keyword | Climate change | el |
dc.subject.keyword | Techno-economic evaluation | el |
dc.date.defense | 2023-03-23 | |