Ο ρόλος των ψηφιακών ασφαλιστικών προϊόντων
The role of the digital insurance products
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ψηφιακός μετασχηματισμός ; Ασφαλιστικές εταιρίες ; InsurTech ; Οικοσύστημα ; Ψηφιοποίηση ; Διαχείριση κρίσεων ; COVID-19 ; Digital transformation ; Insurance companies ; Ecosystem ; Digitization ; Crisis managementΠερίληψη
Η πανδημία του COVID-19 έχει επηρεάσει διάφορους τομείς της οικονομίας,
συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών, και έχει γίνει πρόβλημα και σαφής καταλύτης για την
καινοτομία. Η πανδημία έχει επισημάνει ορισμένη αναποτελεσματικότητα του παραδοσιακού
μοντέλου αλληλεπίδρασης μεταξύ των ασφαλιστών και των πελατών τους και εστίασε στις
προσπάθειες των ασφαλιστικών εταιρειών για καινοτομίες και επενδύσεις στο ψηφιακό μέλλον.
Αυτή η εργασία έχει σκοπό να γενικεύσει τους μετασχηματισμούς του θεσμικού περιβάλλοντος
στο οικοσύστημα InsurTech στο πλαίσιο της πανδημίας COVID-19 και να εντοπίσει τις
προοπτικές για την ανάπτυξή της στην μεταπανδημική περίοδο. Η ανάλυση της λειτουργίας του
InsurTech ως οικοσυστήματος κατέστησε αναγκαία την αναγνώριση προκλήσεων για την
ασφαλιστική αγορά στο πλαίσιο του COVID-19. Ο μετασχηματισμός της ασφαλιστικής αγοράς
υπό την επιρροή της ψηφιοποίησης των επιχειρηματικών διαδικασιών υπό τη σημασία της
InsurTech διαμορφώνει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Για πολλές εταιρείες, η κρίση ενίσχυσε
τις καινοτόμες αναπτυξιακές τους στρατηγικές και επιτάχυνε την εφαρμογή εργαλείων
χρηματοοικονομικής τεχνολογίας στην επιχείρηση στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού της
τεχνολογικής υποδομής. Chatbots, τηλεματική, Διαδίκτυο των πραγμάτων, μηχανική μάθηση,
τεχνητή νοημοσύνη, χρησιμοποιούνται ευρέως ως προγνωστικές αναλύσεις κ.λπ. Στο μέλλον, η
InsurTech θα παίζει επίσης ένα σημαντικό ρόλο στην εισαγωγή ψηφιακών καινοτομιών στην
ασφαλιστική αγορά. Στόχος είναι να διερευνηθεί πόσο διαδεδομένη είναι η χρήση των ψηφιακών
τεχνολογιών στις ασφαλιστικές πωλήσεις και ποιες αξίες αυτών των ψηφιακών τεχνολογιών
γίνονται αντιληπτές από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι
ακόμη και στο χρονικό σημείο της πανδημίας, σε ένα υψηλό ποσοστό πωλήσεων, ο ψηφιακός
μετασχηματισμός δεν έχει προχωρήσει ακόμη πολύ. Περαιτέρω αναλύσεις δείχνουν ότι οι
αποκλειστικοί πράκτορες και οι νεότεροι άνθρωποι είναι πιο μπροστά στον ψηφιακό
μετασχηματισμό παρόλο που ο COVID-19 ωθεί την ψηφιακή ζωή σε όλες τις ηλικίες και
κοινωνικές τάξεις. Με βάση τα αποτελέσματά μας, αντλούνται κάποιες αρχικές συστάσεις για τη
δράση του ασφαλιστή.