Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ο ρόλος των ψηφιακών ασφαλιστικών προϊόντων

dc.contributor.advisorΚοτταρίδη, Κωνσταντίνα
dc.contributor.authorΜπέκα, Σωτηρία
dc.date.accessioned2023-03-02T12:02:36Z
dc.date.available2023-03-02T12:02:36Z
dc.date.issued2022-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15198
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2620
dc.description.abstractΗ πανδημία του COVID-19 έχει επηρεάσει διάφορους τομείς της οικονομίας, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών, και έχει γίνει πρόβλημα και σαφής καταλύτης για την καινοτομία. Η πανδημία έχει επισημάνει ορισμένη αναποτελεσματικότητα του παραδοσιακού μοντέλου αλληλεπίδρασης μεταξύ των ασφαλιστών και των πελατών τους και εστίασε στις προσπάθειες των ασφαλιστικών εταιρειών για καινοτομίες και επενδύσεις στο ψηφιακό μέλλον. Αυτή η εργασία έχει σκοπό να γενικεύσει τους μετασχηματισμούς του θεσμικού περιβάλλοντος στο οικοσύστημα InsurTech στο πλαίσιο της πανδημίας COVID-19 και να εντοπίσει τις προοπτικές για την ανάπτυξή της στην μεταπανδημική περίοδο. Η ανάλυση της λειτουργίας του InsurTech ως οικοσυστήματος κατέστησε αναγκαία την αναγνώριση προκλήσεων για την ασφαλιστική αγορά στο πλαίσιο του COVID-19. Ο μετασχηματισμός της ασφαλιστικής αγοράς υπό την επιρροή της ψηφιοποίησης των επιχειρηματικών διαδικασιών υπό τη σημασία της InsurTech διαμορφώνει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Για πολλές εταιρείες, η κρίση ενίσχυσε τις καινοτόμες αναπτυξιακές τους στρατηγικές και επιτάχυνε την εφαρμογή εργαλείων χρηματοοικονομικής τεχνολογίας στην επιχείρηση στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού της τεχνολογικής υποδομής. Chatbots, τηλεματική, Διαδίκτυο των πραγμάτων, μηχανική μάθηση, τεχνητή νοημοσύνη, χρησιμοποιούνται ευρέως ως προγνωστικές αναλύσεις κ.λπ. Στο μέλλον, η InsurTech θα παίζει επίσης ένα σημαντικό ρόλο στην εισαγωγή ψηφιακών καινοτομιών στην ασφαλιστική αγορά. Στόχος είναι να διερευνηθεί πόσο διαδεδομένη είναι η χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών στις ασφαλιστικές πωλήσεις και ποιες αξίες αυτών των ψηφιακών τεχνολογιών γίνονται αντιληπτές από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι ακόμη και στο χρονικό σημείο της πανδημίας, σε ένα υψηλό ποσοστό πωλήσεων, ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν έχει προχωρήσει ακόμη πολύ. Περαιτέρω αναλύσεις δείχνουν ότι οι αποκλειστικοί πράκτορες και οι νεότεροι άνθρωποι είναι πιο μπροστά στον ψηφιακό μετασχηματισμό παρόλο που ο COVID-19 ωθεί την ψηφιακή ζωή σε όλες τις ηλικίες και κοινωνικές τάξεις. Με βάση τα αποτελέσματά μας, αντλούνται κάποιες αρχικές συστάσεις για τη δράση του ασφαλιστή.el
dc.format.extent93el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΟ ρόλος των ψηφιακών ασφαλιστικών προϊόντωνel
dc.title.alternativeThe role of the digital insurance productsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe COVID-19 pandemic has affected various sectors of the economy, including insurance, and has become a problem and a clear catalyst for innovation. The pandemic has highlighted certain inefficiencies in the traditional model of interaction between insurers and their customers and has focused insurers' efforts to innovate and invest in the digital future. This paper aims to generalize the transformations of the institutional environment in the InsurTech ecosystem in the context of the COVID-19 pandemic and identify the prospects for its development in the post-pandemic period. Analyzing the functioning of InsurTech as an ecosystem necessitated the identification of challenges for the insurance market in the context of COVID-19. The transformation of the insurance market under the influence of the digitization of business processes under the importance of InsurTech shapes the competitive advantage. For many companies, the crisis strengthened their innovative development strategies and accelerated the implementation of financial technology tools in the enterprise as part of the modernization of the technological infrastructure. Chatbots, telematics, Internet of things, machine learning, artificial intelligence, are widely used as predictive analytics, etc. In the future, InsurTech will also play an important role in bringing digital innovations to the insurance market. The aim is to investigate how widespread the use of digital technologies is in insurance sales and what values of these digital technologies are perceived by insurance intermediaries. The results show that even at the time of the pandemic, in a high percentage of sales, the digital transformation has not yet advanced far. Further analysis shows that sole agents and younger people are further ahead in digital transformation even as COVID-19 pushes digital life across all ages and walks of life. Based on our results, some initial recommendations are drawn for insurer action.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subject.keywordΑσφαλιστικές εταιρίεςel
dc.subject.keywordInsurTechel
dc.subject.keywordΟικοσύστημαel
dc.subject.keywordΨηφιοποίησηel
dc.subject.keywordΔιαχείριση κρίσεωνel
dc.subject.keywordCOVID-19el
dc.subject.keywordDigital transformationel
dc.subject.keywordInsurance companiesel
dc.subject.keywordEcosystemel
dc.subject.keywordDigitizationel
dc.subject.keywordCrisis managementel
dc.date.defense2022-07-07


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»