dc.contributor.advisor | Μιχελακάκης, Νικόλαος | |
dc.contributor.author | Πελεκάνου, Άννα - Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2023-02-22T11:23:47Z | |
dc.date.available | 2023-02-22T11:23:47Z | |
dc.date.issued | 2022-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15163 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2585 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία εξετάζει τον αντίκτυπο που έχει η εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην μείωση των ανισοτήτων που ενυπάρχουν στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας. Η εργασία έχει βιβλιογραφικό χαρακτήρα. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα είδη ανισοτήτων που εντοπίζονται στην εκπαίδευση, δηλαδή οι φυλετικές ανισότητες, οι ανισότητες κοινωνικής – οικονομικής φύσης, οι ανισοτητες λογω εκπαιδευτικών προφίλ ή λόγω αναπηριας, καθώς και οι ανισότητες μεταξύ είδους σχολείων (δημόσιων και ιδιωτικών). Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μια επισκόπηση των μορφών της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, οι οποίες χωρίζονται χρονολογικά, πριν και μετά την πανδημία, αλλά και οι διαφορές ανά βαθμίδα εκπαίδευσης. Στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο του κυρίως μέρους εξετάζεται η κατάσταση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης την περίοδο της πανδημίας Covid – 19, και πραγματοποιείται μια συστηματική ανασκόπηση μελετών τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα σχετικά με την μείωση των ανισοτήτων εξ αιτίας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, με την εργασία να ολοκληρώνεται με το κεφάλαιο των συμπερασμάτων. | el |
dc.format.extent | 68 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση ως παράγοντας μείωσης των ανισοτήτων | el |
dc.title.alternative | Distance education as a factor to reduce inequalities | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | This paper examines the impact that distance education has on reducing the inequalities that exist in the education system of Greece. The work has a bibliographic nature. The first chapter presents the types of inequalities found in education, i.e. racial inequalities, inequalities of a social-economic nature, inequalities due to educational profiles or due to disability, as well as inequalities between types of schools (public and private). In the second chapter, there is an overview of the forms of distance education, which are divided chronologically, before and after the pandemic, as well as the differences by level of education. In the third and last chapter of the main part, the situation of distance education in the period of the Covid-19 pandemic is examined, and a systematic review of studies both abroad and in Greece regarding the reduction of inequalities due to distance education is carried out, with the work to be concluded with the chapter of conclusions. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Πανδημία | el |
dc.subject.keyword | Ανισότητες | el |
dc.date.defense | 2023-02-20 | |