dc.contributor.advisor | Παντελίδης, Παντελής | |
dc.contributor.author | Γιακουμή, Ειρήνη | |
dc.date.accessioned | 2023-02-20T10:04:02Z | |
dc.date.available | 2023-02-20T10:04:02Z | |
dc.date.issued | 2023-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15146 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2568 | |
dc.description.abstract | Βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και η ανάλυση των απόψεων των εκπαιδευτικών και των διευθυντών των σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας σχετικά με τις διαπροσωπικές σχέσεις, που αναπτύσσονται μεταξύ των εκπαιδευτικών και του διευθυντή τους. Επιπλέον, μελετάται η συμβολή των διαπροσωπικών αυτών σχέσεων στη βελτίωση της απόδοσης και την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της σχολικής μονάδας. Παράλληλα διερευνώνται οι σημαντικότεροι παράγοντες, από τους οποίους επηρεάζονται και καθορίζονται οι διαπροσωπικές αυτές σχέσεις. Τέλος, διερευνάται ο ρόλος του διευθυντή στη δημιουργία θετικού κλίματος, στην επίλυση συγκρούσεων και στην ανάπτυξη θετικών διαπροσωπικών σχέσεων μέσα στη σχολική μονάδα. Δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 104 εκπαιδευτικοί νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, από τους οποίους οι 39 υπηρετούν τώρα ή έχουν υπηρετήσει στο παρελθόν σε θέση διευθυντή ή προϊσταμένου σχολικής μονάδας. Ως εργαλείο συλλογής δεδομένων χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου. | el |
dc.format.extent | 116 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Οι διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ των διευθυντών και των εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης : συμβολή στην αποτελεσματική λειτουργία της σχολικής μονάδας | el |
dc.title.alternative | The interpersonal relationships between principals and teachers of primary school units :contribution to the effective functioning of the school unit | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The main purpose of this paper is to investigate and analyze the opinions of teachers and principals of primary education schools in various regions of Greece regarding the interpersonal relationships that develop between teachers and their principal. In addition, the contribution of these interpersonal relationships to improving performance and strengthening the effectiveness of the school unit is studied. At the same time, the most important factors that influence and define these interpersonal relationships are explored. Finally, the role of the principal in creating a positive climate, resolving conflicts and developing positive interpersonal relationships within the school unit is explored. The research sample consisted of 104 kindergarten and primary school teachers in various regions of Greece, of which 39 are currently serving or have served in the past in the position of principal or head of a school unit. A questionnaire with closed-ended questions was used as a data collection tool. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Διαπροσωπικές σχέσεις | el |
dc.subject.keyword | Διευθυντής σχολικής μονάδας | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικός | el |
dc.subject.keyword | Σχολικό κλίμα | el |
dc.subject.keyword | Σχολική κουλτούρα | el |
dc.date.defense | 2023-02-17 | |