Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ηγεσία σε διαπολιτισμικό σχολείο

dc.contributor.advisorΧατζηδήμα, Σταματίνα
dc.contributor.authorΛαμπροπούλου, Παναγιώτα
dc.date.accessioned2023-02-20T08:08:15Z
dc.date.available2023-02-20T08:08:15Z
dc.date.issued2023-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15139
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2561
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τις απόψεις των εν ενεργεία εκπαιδευτικών, διευθυντών και υποδιευθυντών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διαπολιτισμικών σχολείων σε θέματα διαπολιτισμικότητας. Ειδικότερα εξετάζεται ο ρόλος και συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του σχολικού ηγέτη της διαπολιτισμικής μονάδας σε σχέση με την ομαλή λειτουργία του σχολείου και τις συνθήκες μάθησης, τη διαμόρφωση και την προώθηση της διαπολιτισμικής κουλτούρας αλλά και την αποτελεσματική αντιμετώπιση διαπολιτισμικών κρίσεων μέσα στο σχολείο. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται μια ποσοτική έρευνα όπου συμμετείχαν 104 εκπαιδευτικοί, διευθυντές και υποδιευθυντές διαπολιτισμικών σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οι οποίοι απάντησαν σε ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο. Τα δεδομένα επεξεργάστηκαν και έγινε η στατιστική τους ανάλυση, όπου και προέκυψαν τα συμπεράσματα. Το σημαντικότερο συμπέρασμα της έρευνας είναι πως η ηγεσία του διαπολιτισμικού σχολείου, με βασικότερο χαρακτηριστικό την ενσυναίσθηση, είναι ο ρόλος κλειδί, είναι αυτή που προάγει τη μάθηση, τη βελτίωση της μάθησης, τη διαπολιτισμική κουλτούρα αλλά και αυτή που δρα σημαντικά και άμεσα στην αντιμετώπιση των σχολικών διαπολιτισμικών συγκρούσεων.el
dc.format.extent127el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΗγεσία σε διαπολιτισμικό σχολείοel
dc.title.alternativeLeadership in intercultural schoolel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe purpose of this master’s dissertation is to investigate the opinions of active teachers, principals and vice-principals of secondary education of intercultural schools on issues of interculturality. In particular, the role and specific characteristics of the school leader of the intercultural unit are examined in relation to the smooth operation of the school and the learning conditions, the formation and promotion of the intercultural culture as well as the effective handling of intercultural crises within the school. This thesis presents a quantitative research involving 104 teachers, principals and vice-principals of intercultural secondary schools who responded to an electronic questionnaire. The data were processed and their statistical analysis was done, where the conclusions were drawn. The most important conclusion of the research is that the leadership of the intercultural school, with the main characteristic of emotional intelligence, is the key role, it is the one that promotes learning, the improvement of learning, the intercultural culture, but also the one that acts significantly and directly in dealing with the school intercultural conflicts.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΔιαπολιτισμικό σχολείοel
dc.subject.keywordΣχολική ηγεσίαel
dc.subject.keywordΔιαπολιτισμική κουλτούραel
dc.subject.keywordΕνσυναίσθησηel
dc.subject.keywordΔιαπολιτισμικές συγκρούσειςel
dc.date.defense2023-02-19


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»