Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ο ρόλος των παρεμβάσεων στις απόψεις των μαθητών για την αειφορία και την βιωσιμότητα. Εφαρμογή περιβαλλοντικής δράσης σε ενήλικες πρόσφυγες

dc.contributor.advisorΣαΐτη, Άννα
dc.contributor.authorΑνδρέου, Αγγελική
dc.date.accessioned2023-02-10T09:21:37Z
dc.date.available2023-02-10T09:21:37Z
dc.date.issued2023-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15111
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2533
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να συγκρίνει την επίδραση των παρεμβάσεων στους πρόσφυγες ενήλικες όσον αφορά τις γνώσεις τους, τις απόψεις τους και τις στάσεις τους για/απέναντι στο περιβάλλον. Αρχικά, γίνεται αναφορά στην περιβαλλοντική εκπαίδευση, καθώς και στις μεθόδους και στρατηγικές της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Στη συνέχεια, αναφέρονται τα οφέλη των διδακτικών παρεμβάσεων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Ακολουθεί αναφορά στους πρόσφυγες και τη διαπολιτισμική εκπαίδευση, ενώ ειδική αναφορά γίνεται στη σχέση μεταξύ περιβαλλοντικής και διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Μέσα από την έρευνα που πραγματοποιείται γίνεται προσπάθεια να διερευνηθεί αν παρατηρούνται διαφορές ως προς το γνωστικό επίπεδο των συμμετεχόντων μετά τη διδακτική παρέμβαση σχετικά με τα περιβαλλοντικά ζητήματα, καθώς και αν παρατηρούνται διαφορές ως προς τις στάσεις των συμμετεχόντων και την ευαισθητοποίησή τους για το περιβάλλον μετά τη διδακτική παρέμβαση. Από τα αποτελέσματα της έρευνας βρέθηκε ότι οι απαντήσεις των συμμετεχόντων που δόθηκαν ΜΕΤΑ τη διδακτική παρέμβαση διαφοροποιούνται σε στατιστικά σημαντικό βαθμό από τις απαντήσεις που δόθηκαν ΠΡΙΝ τη διδακτική παρέμβαση. Πιο συγκεκριμένα, προκύπτει για το σύνολο των ερωτήσεων της έρευνας βελτίωση του γνωστικού επιπέδου των συμμετεχόντων μετά τη διδακτική παρέμβαση σχετικά με τα περιβαλλοντικά ζητήματα, καθώς και διαμόρφωση πιο θετικής στάσης των συμμετεχόντων και αύξησης της ευαισθητοποίησής τους για το περιβάλλον.el
dc.format.extent111el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΟ ρόλος των παρεμβάσεων στις απόψεις των μαθητών για την αειφορία και την βιωσιμότητα. Εφαρμογή περιβαλλοντικής δράσης σε ενήλικες πρόσφυγεςel
dc.title.alternativeΤhe role of interventions on students' views of sustainability and sustainability. Ιmplemention of environmental action to adult refugeesel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe aim of this paper is to compare the effect of interventions on refugee adults in terms of their knowledge, their views and their attitudes towards/toward the environment. Initially, reference is made to environmental education, as well as the methods and strategies of environmental education. Next, the benefits of environmental education teaching interventions are reported. This is followed by reference to refugees and intercultural education, while special reference is made to the relationship between environmental and intercultural education. Through the research carried out, an attempt is made to investigate whether there are differences in the cognitive level of the participants after the teaching intervention regarding environmental issues, as well as whether there are differences in the attitudes of the participants and their awareness of the environment after the teaching intervention. From the results of the research, it was found that the participants' answers given AFTER the teaching intervention differ to a statistically significant degree from the answers given BEFORE the teaching intervention. More specifically, for all the research questions, there is an improvement in the participants' cognitive level after the educational intervention regarding environmental issues, as well as a more positive attitude of the participants and an increase in their awareness of the environment.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΠεριβαλλοντική εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΔιδακτική παρέμβασηel
dc.subject.keywordΠρόσφυγεςel
dc.subject.keywordΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordEnvironmental educationel
dc.subject.keywordDidactic interventionel
dc.subject.keywordRefugeesel
dc.subject.keywordIntercultural educationel
dc.date.defense2023-01


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»