dc.contributor.advisor | Κοτταρίδη, Κωνσταντίνα | |
dc.contributor.author | Αθανασόπουλος, Ευάγγελος | |
dc.date.accessioned | 2023-02-03T10:34:59Z | |
dc.date.available | 2023-02-03T10:34:59Z | |
dc.date.issued | 2023-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15105 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2527 | |
dc.description.abstract | Στην ανά χείρας διπλωματική εργασία θα διερευνήσουμε τους παράγοντες εκείνους οι οποίοι καθιστούν τη σχολική ηγεσία ως αποτελεσματικό μέσο διοίκησης των σχολικών εκπαιδευτικών μονάδων. Συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο θα αναφερθούμε στην έννοια της ηγεσίας στις σχολικές μονάδες εξετάζοντας τα διαφορετικά πρότυπα αυτής. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα αναφερθούμε στην έννοια της απόδοσης στα πλαίσια μιας σχολικής κοινότητας καθώς επίσης και τις βελτιώσεις ενώ παράλληλα θα αναφερθούμε στα χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού ηγέτη. Στο τρίτο κεφάλαιο εξετάζεται η σχέση του σχολικού κλίματος με την ηγεσία στις εκπαιδευτικές μονάδες, ενώ στο τέταρτο κεφάλαιο διερευνώνται μελέτες οι οποίες αφορούν τόσο το θετικό όσο και το αρνητικό σχολικό κλίμα ως παράγοντες που καθιστούν την ηγεσία αποτελεσματικό μέσο διοίκησης των εκπαιδευτικών μονάδων. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μεθοδολογία, το δείγμα η διαδικασία συλλογής δεδομένων η αξιοπιστία και εγκυρότητα του εργαλείου καθώς επίσης και οι περιορισμοί αυτής, ενώ στο έκτο κεφάλαιο αναλύονται τα αποτελέσματα που ανέκυψαν. Τέλος, η παρούσα διπλωματική εργασία καταλήγει σε ορισμένα συμπεράσματα και προτάσεις για περαιτέρω έρευνα. | el |
dc.format.extent | 96 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Οι παράγοντες που καθιστούν την σχολική ηγεσία αποτελεσματικό μέσο διοίκησης των εκπαιδευτικών μονάδων | el |
dc.title.alternative | The factors that make school leadership an effective means of administration of educational units | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | In this diploma thesis, we will investigate the elements that contribute to school leadership's effectiveness as a method of managing school educational units. Specifically, in the first chapter, we will examine the many models of the concept of leadership in educational units. In the second chapter, we will discuss the concept of performance within the framework of a school community as well as the improvements, as well as the qualities of an effective leader. The third chapter addresses the relationship between school climate and leadership in educational units, while the fourth chapter examines research on both positive and negative school climates as variables that make leadership an effective method of managing educational units. The fifth chapter discusses the methodology, sample, data collection technique, reliability and validity of the instrument, as well as its limits, while the sixth chapter evaluates the collected results. This diploma thesis finishes with conclusions and recommendations for future research. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Ηγέτης - Διευθυντής | el |
dc.subject.keyword | Σχολική μονάδα | el |
dc.subject.keyword | Στυλ ηγεσίας | el |
dc.subject.keyword | Σχολικό κλίμα | el |
dc.subject.keyword | Παράγοντες αποτελεσματικής ηγεσίας | el |
dc.subject.keyword | Διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων | el |
dc.date.defense | 2023-01-30 | |