Εμφάνιση απλής εγγραφής

Κοινωνικό marketing και ΑΜΕΑ

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΓκουντέλα, Μαρία
dc.date.accessioned2023-02-01T08:23:36Z
dc.date.available2023-02-01T08:23:36Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15088
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2510
dc.description.abstractΤο μάρκετινγκ αποτελεί αναπόσταστο κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων σε όλο τον πλανήτη. Δεκαετίες πριν, με την εμφάνιση της τηλεόρασης και των διαφημίσεων, αλλά κυρίως τα τελευταία χρόνια με τη ραγδαία εξάπλωση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όλοι οι χρήστες γίνονται αποδέκτες ποικιλίας διαφημίσεων καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Οι θεωρίες μάρκετινγκ που παρουσιάζονται στο πρώτο κεφάλαιο, βρίσκουν εφαρμογή σε όλο το φάσμα κατηγοριών μάρκετινγκ που έχουν αναφερθεί κατά την εξέλιξη του μάρκετινγκ. Στο δεύτερο κεφάλαιο, γίνεται μια εκτενής αναφορά στο κοινωνικό μάρκετινγκ, το οποίο αναφέρθηκε για πρώτη φορά από τους Kotler και Zaltman το 1971. Σκοπός του κοινωνικού μάρκετινγκ είναι να ωθήσει τους αποδέκτες να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους προς όφελος του κοινωνικού συνόλου. Έπειτα, στο τρίτο κεφάλαιο, έρχεται το κοινωνικό μάρκετινγκ για άτομα με ειδικές ανάγκες, την ανάγκη ένταξής τους στην κοινωνία και πώς μέσα από το κοινωνικό μάρκετινγκ η κοινωνία μπορεί να αλλάξει την αντίληψή της απέναντι σε άτομα με νοητική αναπηρία. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η σύνδεση του κοινωνικού μάρκετινγκ με τη δημόσια υγεία και πώς η θεωρία των 4P που αναφέρθηκε στο πρώτο κεφάλαιο, βρίσκει εφαρμογή στον τομέα της δημόσιας υγείας. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο, παρατίθενται βήμα βήμα οι κινήσεις που προτείνουν οι Kotler και Lee (2008) για τη δημιουργία μιας καμπάνιας κοινωνικού μάρκετινγκ.el
dc.format.extent67el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΚοινωνικό marketing και ΑΜΕΑel
dc.title.alternativeSocial marketing and people with disabilitiesel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENMarketing is considered to be an integral part of people’s daily lives all over the world. Decades ago, through television and advertising, but especially in recent years with the rapid spread of social media, all users are receiving a variety of advertisements throughout the day. The marketing theories presented in the first chapter, are able to be applied to the entire range of marketing categories that have been reported during the evolution of marketing. In the second chapter, an extensive reference is made to social marketing, which was first mentioned by Kotler and Zaltman in 1971. The purpose of social marketing is to boost recipients to change their behavior for the benefit of society as a whole. Later on, in the third chapter, there is social marketing for people with disabilities, the need to integrate them into society and how through social marketing society can change its perception towards people with intellectual disabilities. The fourth chapter presents the connection of social marketing with public health and how the 4Ps theory, mentioned in the first chapter, is applied to the field of public health. Finally, in the fifth chapter, there are listed step by step the actions proposed by Kotler and Lee (2008) to create a social marketing campaign.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΚοινωνικό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΑΜΕΑel
dc.subject.keywordΘεωρία 4Pel
dc.subject.keywordΔημόσια υγείαel
dc.date.defense2022-11-01


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»