Ο ρόλος της σχολικής ηγεσίας στη διαμόρφωση των σχέσεων μεταξύ εκπαιδευόμενων και εκπαιδευτικών
The role of school leadership in shaping the relationships between students and teachers
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Σχολικό κλίμα ; Εκπαιδευτικοί ; Μαθητές ; ΗγεσίαΠερίληψη
Η έρευνα για το σχολικό κλίμα και τις σχέσεις εκπαιδευτικών-μαθητών δεν είναι ένα νέο πεδίο έρευνας. Οι επιστήμονες μελετούν το σχολικό κλίμα για πάνω από 100 χρόνια, προσπαθώντας να ορίσουν, να κατανοήσουν και να προσδιορίσουν τον αντίκτυπό του στις πολλές πτυχές της σχολικής ζωής. Η προσέγγιση των ερευνητών για το σχολικό κλίμα βασίζεται στον ορισμό που συνδέει το σχολικό κλίμα με την ποιότητα και το χαρακτήρα της σχολικής ζωής και περιλαμβάνει κανόνες, αξίες και προσδοκίες που υποστηρίζουν τους ανθρώπους να αισθάνονται κοινωνικά, συναισθηματικά και σωματικά ασφαλείς. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει το κατά πόσο το στιλ ηγεσίας που επιλέγουν να ασκήσουν οι διευθυντές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα επηρεάζει τις σχέσεις μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών.