Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚαλογεράκης, Παναγιώτης
dc.contributor.authorΤσίκλης, Ιωάννης
dc.date.accessioned2022-12-21T06:37:04Z
dc.date.available2022-12-21T06:37:04Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14936
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2358
dc.description.abstractΗ παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης στα παιδιά της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη είναι ένα από τα μεγαλύτερα εκπαιδευτικά ζητήματα που καλείται να αντιμετωπίσει η ελληνική εκπαιδευτική πολιτική. Μέσα από την αναφορά στις αρχές και στους στόχους της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, η παρούσα εργασία επιχειρεί να παρουσιάσει την ειδική εκπαιδευτική συνθήκη που επικρατεί στη Θράκη και να σκιαγραφήσει την ιδιαιτερότητα των παρεμβάσεων που απαιτούνται για την επίτευξη μιας διαπολιτισμικής προσέγγισης σε ένα ιδιαίτερα φορτισμένο πολιτικά και ιδεολογικά εκπαιδευτικό πεδίο. Είναι γεγονός ότι εκτός από το θεωρητικό και παιδαγωγικό υπόβαθρο, ένα σαφέστατα πολιτικό πλαίσιο καθορίζει την εκπαίδευση της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη. Ωστόσο, η εκπαίδευση της μειονότητας και όλα τα σύνθετα πολιτικά και επιστημονικά ζητήματα που τίθενται σχετικά με αυτήν, δεν αφορούν μόνο την ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα, αλλά σχετίζονται με κορυφαία ζητήματα της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και με εκπαιδευτικές πολιτικές που εφαρμόζονται τόσο σε ιστορικές, όσο και νεότερες συνθήκες μειονοτικής παρουσίας παγκοσμίως.el
dc.format.extent77el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΠολιτικές και πρακτικές της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Η περίπτωση της μειονοτικής εκπαίδευσης της Θράκηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENProviding quality education to the children of the Muslim minority in Thrace is one of the greatest educational issues that Greek education policy has to deal with. By referring to the principles and goals of intercultural education, this paper attempts to present the special educational condition that prevails in Thrace and to outline the specificity of the interventions required to achieve an intercultural approach in a particularly politically and ideologically charged educational field. It is a fact that besides the theoretical and pedagogical background, a very clear political framework determines the education of the Muslim minority in Thrace. However, the education of the minority and all the complex political and scientific questions raised about it, do not only concern the Greek educational reality but are related to leading issues of intercultural education and to educational policies applied both in historical and latest conditions of minority presence worldwide.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΜουσουλμανική μειονότηταel
dc.subject.keywordΘράκηel
dc.subject.keywordΜειονοτική εκπαίδευσηel
dc.date.defense2022-12-19


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»