dc.contributor.advisor | Καλογεράκης, Παναγιώτης | |
dc.contributor.author | Τσίκλης, Ιωάννης | |
dc.date.accessioned | 2022-12-21T06:37:04Z | |
dc.date.available | 2022-12-21T06:37:04Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14936 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2358 | |
dc.description.abstract | Η παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης στα παιδιά της μουσουλμανικής μειονότητας
στη Θράκη είναι ένα από τα μεγαλύτερα εκπαιδευτικά ζητήματα που καλείται να
αντιμετωπίσει η ελληνική εκπαιδευτική πολιτική. Μέσα από την αναφορά στις αρχές
και στους στόχους της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, η παρούσα εργασία επιχειρεί να
παρουσιάσει την ειδική εκπαιδευτική συνθήκη που επικρατεί στη Θράκη και να
σκιαγραφήσει την ιδιαιτερότητα των παρεμβάσεων που απαιτούνται για την επίτευξη
μιας διαπολιτισμικής προσέγγισης σε ένα ιδιαίτερα φορτισμένο πολιτικά και
ιδεολογικά εκπαιδευτικό πεδίο. Είναι γεγονός ότι εκτός από το θεωρητικό και
παιδαγωγικό υπόβαθρο, ένα σαφέστατα πολιτικό πλαίσιο καθορίζει την εκπαίδευση
της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη. Ωστόσο, η εκπαίδευση της μειονότητας
και όλα τα σύνθετα πολιτικά και επιστημονικά ζητήματα που τίθενται σχετικά με αυτήν,
δεν αφορούν μόνο την ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα, αλλά σχετίζονται με
κορυφαία ζητήματα της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και με εκπαιδευτικές πολιτικές
που εφαρμόζονται τόσο σε ιστορικές, όσο και νεότερες συνθήκες μειονοτικής
παρουσίας παγκοσμίως. | el |
dc.format.extent | 77 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Πολιτικές και πρακτικές της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Η περίπτωση της μειονοτικής εκπαίδευσης της Θράκης | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | Providing quality education to the children of the Muslim minority in Thrace is
one of the greatest educational issues that Greek education policy has to deal with.
By referring to the principles and goals of intercultural education, this paper attempts to
present the special educational condition that prevails in Thrace and to outline the
specificity of the interventions required to achieve an intercultural approach in a
particularly politically and ideologically charged educational field. It is a fact that besides
the theoretical and pedagogical background, a very clear political framework determines
the education of the Muslim minority in Thrace. However, the education of the minority
and all the complex political and scientific questions raised about it, do not only concern
the Greek educational reality but are related to leading issues of intercultural education
and to educational policies applied both in historical and latest conditions of minority
presence worldwide. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Διαπολιτισμική εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Μουσουλμανική μειονότητα | el |
dc.subject.keyword | Θράκη | el |
dc.subject.keyword | Μειονοτική εκπαίδευση | el |
dc.date.defense | 2022-12-19 | |