Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ηγεσία, σχολική κουλτούρα και διαπολιτισμική εκπαίδευση : διερευνώντας απόψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

dc.contributor.advisorΚαλογεράκης, Παναγιώτης
dc.contributor.authorΚαλτσούνη, Άννα - Μαρία
dc.date.accessioned2022-12-20T11:56:30Z
dc.date.available2022-12-20T11:56:30Z
dc.date.issued2022-12-19
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14935
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2357
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα διερεύνησε τις απόψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όσον αφορά την επίδραση της σχολικής ηγεσίας και της σχολικής κουλτούρας, στην εφαρμογή του διαπολιτισμικού μοντέλου εκπαίδευσης. Η μέθοδος έρευνας που πραγματοποιήθηκε ήταν η ποσοτική και το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε ήταν το ερωτηματολόγιο. Το ερωτηματολόγιο προωθήθηκε στους συμμετέχοντες σε ηλεκτρονική μορφή μέσω της Google Forms. Στην έρευνα έλαβαν μέρος 102 εκπαιδευτικοί, με τη μέθοδο της βολικής δειγματοληψίας. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την 1 η Νοεμβρίου – 10 η Νοεμβρίου 2022. Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν ότι οι συμμετέχοντες έχουν κατανοήσει πόσο σημαντικές είναι οι διαστάσεις της σχολικής ηγεσίας και της σχολικής κουλτούρας για την αποτελεσματική εφαρμογή του διαπολιτισμικού μοντέλου εκπαίδευσης. Η συσχέτιση της σχολικής ηγεσίας και της σχολικής κουλτούρας, επηρεάζει την διαπολιτισμική εκπαιδευτική φιλοσοφία που αναπτύσσεται στο σχολικό περιβάλλον. Η έρευνα κατέδειξε ότι οι εκπαιδευτικοί δεν εφαρμόζουν ποικιλία διαπολιτισμικών πρακτικών κατά τη διδασκαλία τους, κάτι που φανερώνει τη διαπολιτισμική ανεπάρκειά τους στην πράξη. Ωστόσο διαπιστώθηκε ότι έχουν σαφή γνώση των εμποδίων που αντιμετωπίζουν στην προσπάθειά τους να εφαρμόσουν το διαπολιτισμικό μοντέλο εκπαίδευσης. Οι προτάσεις που παρέθεσαν οι εκπαιδευτικοί σε επίπεδο σχολικής ηγεσίας και σχολικής κουλτούρας επιβεβαιώνουν, ότι είναι σε σημαντικό βαθμό ενημερωμένοι για το ζήτημα της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, κάτι που είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό για την ουσιαστική εφαρμογή της σε παρόν και μέλλον.el
dc.format.extent98el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΗγεσία, σχολική κουλτούρα και διαπολιτισμική εκπαίδευση : διερευνώντας απόψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.title.alternativeLeadership, school culture and intercultural education : exploring the views of secondary education teachersel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENIn this research we investigate the views of secondary grade teachers regarding the impact of school leadership and school culture on the implementation of the intercultural education model. We produced quantitative data through questionnaires forwarded to the participants in electronic form via Google Forms. 102 educators took part in the survey, using a convenience sampling method. The survey was conducted from November 1 – November 10, 2022. The results of the research showed that the participants have understood the significance of school leadership and school culture for the effective implementation of the intercultural education model. The association of school leadership and school culture affects the intercultural educational philosophy that develops in the school environment. The research showed that teachers do not apply a variety of intercultural practices in their teaching, which reveals their intercultural inadequacy in practice. Also, through the opinions expressed by all those involved in the research process, it was found that they have a clear knowledge of the obstacles they face in their effort to implement the intercultural education model. The proposals they cited at the level of school leadership and school culture confirm that they are informed about the issues of intercultural education, which is particularly encouraging for its effective implementation in the present or the future.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΣχολική ηγεσίαel
dc.subject.keywordΣχολική κουλτούραel
dc.subject.keywordΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.date.defense2022-12-19


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»