dc.contributor.advisor | Καρκαλάκος, Σωτήριος | |
dc.contributor.author | Βανάκα, Αντιγόνη | |
dc.date.accessioned | 2022-12-20T11:13:54Z | |
dc.date.available | 2022-12-20T11:13:54Z | |
dc.date.issued | 2022-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14929 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2351 | |
dc.description.abstract | Η μικτή μάθηση (blended learning), μέθοδος που συνδυάζει τη δια ζώσης διδασκαλία
με τη μάθηση μέσω διαδικτυακών εξ αποστάσεως δραστηριοτήτων με τη συνδρομή
Τ.Π.Ε, εμφανίστηκε ως μια από τις πιο δημοφιλείς παιδαγωγικές έννοιες στις αρχές του
2000.
Παλαιότερα, η έλλειψη τεχνολογικής διαθεσιμότητας απέτρεπε τον συνδυασμό
της παραδοσιακής πρόσωπο με πρόσωπο (face-to-face) μάθησης με συνεργατικά
περιβάλλοντα εξ αποστάσεως μάθησης. Ωστόσο, τα τελευταία 20 χρόνια η η εισαγωγή
των νέων τεχνολογικών καινοτομιών γέμισε το κενό αυτό. Καθώς τα νέα μοντέλα
μάθησης πολλαπλασιάζονται, ένας αυξανόμενος αριθμός μαθητών θα χρησιμοποιεί τη
διαδικτυακή μάθηση ως μέρος της μαθησιακής τους πορείας (Bailey κ.ά., 2013, σελ.4).
Ο Graham (2006, σελ.7) είχε δηλώσει πως η μικτή μάθηση θα παίξει μεγάλο ρόλο στο
μέλλον.
Οι πρόσφατες λοιπόν εξελίξεις στην τεχνολογία ενθαρρύνουν τους
εκπαιδευτικούς να εφαρμόζουν τη μικτή μάθηση στις τάξεις τους, και είναι πολλοί
εκείνοι που υποστηρίζουν ένθερμα τη μέθοδο αυτή. Τι συμβαίνει όμως από την πλευρά
των εκπαιδευομένων; Τι σκέφτονται εκείνοι για τη νέα αυτή μέθοδο;
Στην παρούσα εργασία μελετήσαμε ποιες είναι οι στάσεις και οι απόψεις των
μαθητών της Α΄ τάξης Λυκείου στο πλαίσιο πραγματοποίησης μαθημάτων γαλλικής
γλώσσας με τη μέθοδο του Blended Learning, και συγκεκριμένα το μοντέλο της
ανεστραμμένης τάξης. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι περισσότεροι
μαθητές είχαν θετική στάση απέναντι στη μέθοδο αυτή, και σημείωσαν ως μεγαλύτερο
πλεονέκτημα της μεθόδου τη χρήση της τεχνολογίας στη μάθηση, ενώ υπήρξαν και
αρνητικές εντυπώσεις, όπως η δυσκολία που υφίσταται στην πραγματοποίηση των
μαθημάτων όταν δεν υπάρχει καλή η καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο. | el |
dc.format.extent | 89 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Στάσεις και απόψεις εκπαιδευομένων σχετικά με το μοντέλο της μικτής μάθησης (blended learning) στο μάθημα των γαλλικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης | el |
dc.title.alternative | Exploring High School students’ perceptions and practices on the implementation of blended learning in French courses. Case study | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | Blended learning, a method that combines face-to-face with online distance activities
with ICT support, emerged as one of the most popular pedagogical concepts in the early
2000s.
In the past, the lack of technological availability prevented the combination of
traditional face-to-face learning with collaborative distance learning environments.
However, in the last 20 years the introduction of new technological innovations has
filled this void. As new learning models proliferate, an increasing number of students
will use online learning as part of their learning path (Bailey et al., 2013, p.4). Graham
(2006, p.7) stated that blended learning will play a big role in the future.
Recent technology developments are encouraging teachers to implement
blended learning in their classrooms, and there are many who strongly support this
method. But what happens from the students’ side? What do they think about this new
method?
In this paper, we have studied the attitudes and opinions of 1st grade Lyceum
greek students in the context of conducting French language lessons using the Blended
Learning method, specifically the flipped classroom model. The results of the research
showed that most students had a positive attitude towards this method. They have noted
that the use of technology in learning is a major advantage of the method. However,
there were also negative impressions, such as the difficulty in carrying out lessons when
there is no good or no internet connection at all. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Μικτή μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Ανεστραμμένη τάξη | el |
dc.subject.keyword | Γαλλικά | el |
dc.subject.keyword | Συστήματα διαχείρισης μάθησης | el |
dc.subject.keyword | Πλατφόρμα e-class | el |
dc.subject.keyword | Διαδικτυακή μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Δια ζώσης διδασκαλία | el |
dc.date.defense | 2022-12-19 | |