Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στάσεις και απόψεις εκπαιδευομένων σχετικά με το μοντέλο της μικτής μάθησης (blended learning) στο μάθημα των γαλλικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης

dc.contributor.advisorΚαρκαλάκος, Σωτήριος
dc.contributor.authorΒανάκα, Αντιγόνη
dc.date.accessioned2022-12-20T11:13:54Z
dc.date.available2022-12-20T11:13:54Z
dc.date.issued2022-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14929
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2351
dc.description.abstractΗ μικτή μάθηση (blended learning), μέθοδος που συνδυάζει τη δια ζώσης διδασκαλία με τη μάθηση μέσω διαδικτυακών εξ αποστάσεως δραστηριοτήτων με τη συνδρομή Τ.Π.Ε, εμφανίστηκε ως μια από τις πιο δημοφιλείς παιδαγωγικές έννοιες στις αρχές του 2000. Παλαιότερα, η έλλειψη τεχνολογικής διαθεσιμότητας απέτρεπε τον συνδυασμό της παραδοσιακής πρόσωπο με πρόσωπο (face-to-face) μάθησης με συνεργατικά περιβάλλοντα εξ αποστάσεως μάθησης. Ωστόσο, τα τελευταία 20 χρόνια η η εισαγωγή των νέων τεχνολογικών καινοτομιών γέμισε το κενό αυτό. Καθώς τα νέα μοντέλα μάθησης πολλαπλασιάζονται, ένας αυξανόμενος αριθμός μαθητών θα χρησιμοποιεί τη διαδικτυακή μάθηση ως μέρος της μαθησιακής τους πορείας (Bailey κ.ά., 2013, σελ.4). Ο Graham (2006, σελ.7) είχε δηλώσει πως η μικτή μάθηση θα παίξει μεγάλο ρόλο στο μέλλον. Οι πρόσφατες λοιπόν εξελίξεις στην τεχνολογία ενθαρρύνουν τους εκπαιδευτικούς να εφαρμόζουν τη μικτή μάθηση στις τάξεις τους, και είναι πολλοί εκείνοι που υποστηρίζουν ένθερμα τη μέθοδο αυτή. Τι συμβαίνει όμως από την πλευρά των εκπαιδευομένων; Τι σκέφτονται εκείνοι για τη νέα αυτή μέθοδο; Στην παρούσα εργασία μελετήσαμε ποιες είναι οι στάσεις και οι απόψεις των μαθητών της Α΄ τάξης Λυκείου στο πλαίσιο πραγματοποίησης μαθημάτων γαλλικής γλώσσας με τη μέθοδο του Blended Learning, και συγκεκριμένα το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι περισσότεροι μαθητές είχαν θετική στάση απέναντι στη μέθοδο αυτή, και σημείωσαν ως μεγαλύτερο πλεονέκτημα της μεθόδου τη χρήση της τεχνολογίας στη μάθηση, ενώ υπήρξαν και αρνητικές εντυπώσεις, όπως η δυσκολία που υφίσταται στην πραγματοποίηση των μαθημάτων όταν δεν υπάρχει καλή η καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο.el
dc.format.extent89el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣτάσεις και απόψεις εκπαιδευομένων σχετικά με το μοντέλο της μικτής μάθησης (blended learning) στο μάθημα των γαλλικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσηςel
dc.title.alternativeExploring High School students’ perceptions and practices on the implementation of blended learning in French courses. Case studyel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENBlended learning, a method that combines face-to-face with online distance activities with ICT support, emerged as one of the most popular pedagogical concepts in the early 2000s. In the past, the lack of technological availability prevented the combination of traditional face-to-face learning with collaborative distance learning environments. However, in the last 20 years the introduction of new technological innovations has filled this void. As new learning models proliferate, an increasing number of students will use online learning as part of their learning path (Bailey et al., 2013, p.4). Graham (2006, p.7) stated that blended learning will play a big role in the future. Recent technology developments are encouraging teachers to implement blended learning in their classrooms, and there are many who strongly support this method. But what happens from the students’ side? What do they think about this new method? In this paper, we have studied the attitudes and opinions of 1st grade Lyceum greek students in the context of conducting French language lessons using the Blended Learning method, specifically the flipped classroom model. The results of the research showed that most students had a positive attitude towards this method. They have noted that the use of technology in learning is a major advantage of the method. However, there were also negative impressions, such as the difficulty in carrying out lessons when there is no good or no internet connection at all.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΜικτή μάθησηel
dc.subject.keywordΑνεστραμμένη τάξηel
dc.subject.keywordΓαλλικάel
dc.subject.keywordΣυστήματα διαχείρισης μάθησηςel
dc.subject.keywordΠλατφόρμα e-classel
dc.subject.keywordΔιαδικτυακή μάθησηel
dc.subject.keywordΔια ζώσης διδασκαλίαel
dc.date.defense2022-12-19


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»