Νέα επιχειρηματικότητα στην εκπαίδευση στην περίοδο της πανδημίας, και ανάπτυξη νέας πλατφόρμας
Innovative business practices in education during the pandemic, and the development of a new platform
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Επιχειρηματικότητα ; Εκπαίδευση ; Πανδημία ; COVID-19Περίληψη
Η σημερινή εποχή χαρακτηρίζεται ως η εποχή της ταχύτητας, της πληροφορίας και της γνώσης, και όχι άδικα. Νέες τεχνολογίες, νέα προϊόντα και υπηρεσίες, νέες επιχειρηματικές πρακτικές καθορίζουν την οικονομική δραστηριότητα. Μετά την πανδημία του Covid-19 η αλλαγή στον τρόπο χρήσης των νέων τεχνολογιών ήταν αισθητή, ενώ παράλληλα αυτού του τύπου οι τεχνολογίες άρχισαν να εδραιώνεται με ταχύτερους ρυθμούς, καθώς οι εκπαιδευτικές μονάδες παρέμειναν κλειστές και τα μαθήματα διεκπεραιώνονταν μέσω υπολογιστή. Ταυτόχρονα οι εργαζόμενοι γονείς υποχρεωθήκαν σε εργασία από το σπίτι, κάνοντας και εκείνοι χρήση υπολογιστή. Η αλλαγή αυτή στη χρήση της τεχνολογίας και η συνεχής ανάπτυξη διαφόρων πλατφορμών, τόσο στον κλάδο της εκπαίδευσης αλλά και γενικότερα, λειτουργήσαν σαν κίνητρο ώστε να δημιουργηθεί η ιδέα για μια νέα πλατφόρμα. Η πλατφόρμα μου ονομάζεται «findit» και είναι μια two sided platform, που θα συνδέει τον πελάτη με το προϊόν. Είναι μια ενδιάμεση οικονομική πλατφόρμα με δύο ξεχωριστές ομάδες χρηστών που παρέχουν η μία στην άλλη οφέλη δικτύου. Ο οργανισμός/η πλατφόρμα δημιουργεί αξία κυρίως επιτρέποντας άμεσες αλληλεπιδράσεις μεταξύ δύο (ή περισσότερων) διαφορετικών τύπων συνδεδεμένων πελατών. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετηθεί ο τρόπος που επηρέασε η πανδημία του COVID-19 τους Έλληνες πολίτες, ως προς τη χρήση των νέων τεχνολογιών τόσο για την εκπαίδευσή τους όσο και για την συναλλαγή και επικοινωνία τους με διάφορες επιχειρήσεις. Επιμέρους στόχοι της εργασίας είναι να μελετηθεί κατά πόσο θα τους ήταν χρήσιμη η πλατφόρμα «findit». Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η συντριπτική πλειοψηφία των συμμετεχόντων (80,3%) ανέφεραν πως θα έκαναν χρήση μιας πλατφόρμας που θα εμφάνιζε τα σχολεία της περιοχής τους βάσει των αναγκών τους, ενώ οι περισσότεροι συμμετέχοντες (45,6%) ανέφεραν πως η αναζήτηση επιλογής προϊόντος άλλαξε αρκετά μετά την πανδημία.