dc.contributor.advisor | Κοντογουλίδου, Χριστίνα | |
dc.contributor.author | Μανιάτη, Αφροδίτη | |
dc.date.accessioned | 2022-11-21T12:21:31Z | |
dc.date.available | 2022-11-21T12:21:31Z | |
dc.date.issued | 2022-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14826 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2248 | |
dc.description.abstract | Οι μετακινήσεις των ατόμων προς την Ευρωπαϊκή Ένωση είναι ένα γεγονός που υφίσταται διαρκώς από την αρχή της δημιουργίας της με αποκορύφωμα το έτος 2015. Η ΕΕ τόσο από το 2015 όσο και τα προηγούμενα χρόνια συνειδητοποίησε το δύσκολο εγχείρημα διαχείρισης των προσφυγικών-μεταναστευτικών ροών αναφορικά με την ενσωμάτωση των νεοαφιχθέντων στο κοινωνικό σύνολο του εκάστοτε κράτους-μέλους. Γι’ αυτό, άρχισε να προσδίδει προτεραιότητα σε προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισής τους (Ε&Κ) και να διαμορφώνει αντίστοιχες πολιτικές, ιδιαίτερα δυναμικές από το 2015 και μετά. Οι νεοεισερχόμενοι έχοντας πρόσβαση στην Ε&Κ αποκτούν γνώσεις και δεξιότητες που θα διευκολύνουν την κοινωνική τους ένταξη, την άμβλυνση της επαγγελματικής περιθωριοποίησης και την ενεργή συμμετοχή τους στο ανθρώπινο δυναμικό της χώρας υποδοχής. Εν συνεχεία, με το να συμμετέχουν σε θέσεις εργασίας συνεισφέρουν εφαρμόζοντας σε πρακτικό επίπεδο τα όσα γνωρίζουν στην πρόοδο νευραλγικών τομέων του κράτους διαμονής και συμβάλλουν στον ευρωπαϊκό στόχο, τη δημιουργία μίας ισχυρής ευρωπαϊκής ανάπτυξης και οικονομίας. Η Ελλάδα, ως κράτος-μέλος που δέχεται κατά διαστήματα υπέρογκους αριθμούς προσφύγων και μεταναστών, από το 2015 μεριμνά έντονα για τη μόρφωση του νεοεισερχόμενου πληθυσμού της προκειμένου να εξελίξει το εργατικό δυναμικό της με εκπαιδευμένους και καταρτισμένους πρόσφυγες-μετανάστες. Αυτό θα οδηγήσει στην ανάπτυξη του ελληνικού κράτους αλλά και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αφού αποτελούμενη από ένα κράτος-μέλος το οποίο εξελίσσεται και δεν παραμένει στάσιμο, αναπτύσσεται η ίδια. | el |
dc.format.extent | 66 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Η σημασία της εκπαίδευσης και κατάρτισης των προσφύγων-μεταναστών. Μία πρόκληση για την Ελλάδα που θα συμβάλλει στην εξέλιξη του ελληνικού εργατικού δυναμικού | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The people’s transformation to European Union is a fact that has existed continuously from the beginning of its creation with the peak being the year, 2015. The European Union, so from 2015 as from the previous years, realized the difficult venture management of the immigration-refugees flows as far as the absorption of the new arrivals is concerned, at the social community of each member state. Due to this, it has started to give priority in education, in their training (E&T) and to create corresponding policies, especially dynamic from 2015 onwards. The new arrivals having process to E&T, gain knowledge and skills that will facilitate their social incorporation, the business marginalization decrease and the active participation at the field of human resources of each host country. Consequently, by participating in job positions they contribute by applying in a practical level what they know in the progress of the neurological field the country they stay and contribute to the European goal, the creation of a strong European development and economy. Greece, as a member state, that accepts at intervals huge numbers of immigrants and refugees from 2015 takes care for the new arrivals education so as to grow its workforce with trained and well qualified immigrants-refugees. This will lead in the development of the Greek state and the European Union, since by consisting from a member state that evolves and doesn’t remain stationary, it develops itself. | el |
dc.contributor.master | Διεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευνα | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Κατάρτιση | el |
dc.subject.keyword | Πρόσφυγες | el |
dc.subject.keyword | Μετανάστες | el |
dc.subject.keyword | Εργασιακή ενσωμάτωση | el |
dc.subject.keyword | Ανάπτυξη | el |
dc.subject.keyword | Πρόοδος | el |
dc.date.defense | 2022-11-04 | |