Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διερεύνηση των στάσεων των εκπαιδευτικών σχετικά με την διαχείριση μαθητικού πένθους στη σχολική τάξη

dc.contributor.advisorΑγιακλόγλου, Χρήστος
dc.contributor.authorΟικονομίδη, Αλεξάνδρα
dc.date.accessioned2022-11-18T11:30:20Z
dc.date.available2022-11-18T11:30:20Z
dc.date.issued2022-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14811
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2233
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των στάσεων των εκπαιδευτικών στη διαχείριση του μαθητικού πένθους μέσα στη σχολική τάξη. Αναλυτικότερα, θα διερευνηθεί η ετοιμότητα και η άνεση των εκπαιδευτικών στη διαχείριση του μαθητικού πένθους καθώς και τα συναισθήματα που νιώθουν για το θάνατο, όπως φόβος και άγχος και τέλος οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών όπως η αποφυγή συζήτησης για το θάνατο, και πως επιδρούν υπό το πρίσμα ορισμένων παραγόντων, όπως οι μορφωτικοί, εργασιακοί και προσωπικοί. Η διερεύνηση του θέματος γίνεται μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση επιστημονικών άρθρων, βιβλίων και εργασιών δημοσιευμένων στο εν λόγω θέμα, όπως επίσης και από την ανάλυση των αποτελεσμάτων σχετικών ερευνών. Στο εισαγωγικό κεφάλαιο, παρουσιάζονται οι ορισμοί του πένθους, τα στάδιά του, η αντίληψη του θανάτου ανάλογα με την ηλικία των μαθητών και στη συνέχεια περιγράφονται λεπτομερώς. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται ο όρος «εκπαίδευση του θανάτου», περιγράφονται τα μαθήματα που συσχετίζονται με το πένθος βάσει του αναλυτικού προγράμματος του σχολείου και ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη διαχείριση του μαθητικού πένθους καθώς γίνεται βιβλιογραφική αναφορά ερευνών αναφορικά με τις στάσεις των εκπαιδευτικών. Στο τρίτο κεφάλαιο, αναλύεται η μέθοδος της έρευνας που διεξήχθη στους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Σημαντικό μέρος της εργασίας καταλαμβάνει το κεφάλαιο τέσσερα, στο οποίο αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας και συγκρίνονται με τα αποτελέσματα παρόμοιων ερευνών. Τέλος, αναφέρονται κι περιγράφονται τα συμπεράσματα της έρευνας καθώς και η περαιτέρω διερεύνηση που χρήζει το θέμα.el
dc.format.extent117el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΔιερεύνηση των στάσεων των εκπαιδευτικών σχετικά με την διαχείριση μαθητικού πένθους στη σχολική τάξηel
dc.title.alternativeInvestigation of teachers attitudes regarding the management of the student grief in the classroomel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe object of this thesis is the investigation of teachers' attitudes towards the management of student bereavement in the classroom. In more detail, the readiness and comfort of teachers in the management of student bereavement will be investigated as well as the emotions they feel about death, such as fear and anxiety, and finally the perceptions of teachers such as avoiding discussion of death, and how they affect in light of certain factors, such as educational, work and personal. The investigation of the subject is done through a bibliographic review of scientific articles, books and works published on the said subject, as well as from the analysis of the results of relevant research. In the introductory chapter, the definitions of mourning, its stages, the perception of death according to the age of the students are presented and then described in detail. In the second chapter, the term "death education" is analyzed, the lessons related to bereavement are described based on the school curriculum and the role of the teacher in the management of student bereavement, as well as bibliographic reference of researches regarding the attitudes of teachers. In the third chapter, the research method conducted among primary and secondary education teachers is analyzed. An important part of the work is occupied by chapter four, in which the results of the research are analyzed and compared with the results of similar researches. Finally, the conclusions of the research are mentioned and described, as well as the further investigation that the subject needs.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΔιερεύνησηel
dc.subject.keywordΣτάσειςel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικοίel
dc.subject.keywordΔιαχείριση πένθουςel
dc.subject.keywordΣχολική τάξηel
dc.subject.keywordΕτοιμότηταel
dc.date.defense2022-11-04


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»