dc.contributor.advisor | Δρίβας, Κυριάκος | |
dc.contributor.author | Ρήγα, Χριστίνα | |
dc.date.accessioned | 2022-11-10T05:45:11Z | |
dc.date.available | 2022-11-10T05:45:11Z | |
dc.date.issued | 2022-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14798 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2220 | |
dc.description.abstract | Η εκπαίδευση σήμερα, έχει ως προτεραιότητα την βελτίωση των παραδοσιακών πρακτικών αλλά και την ανάδειξη νέων μεθόδων διδασκαλίας, οι οποίες να αναταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις τόσο των μαθητών όσο και της κοινωνίας γενικότερα. Ο σχεδιασμός προγραμμάτων σπουδών στις σχολικές μονάδες καθίσταται από μόνος του ως μία πρόκληση. Η μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας του σχολείου είναι εφικτή με εκπαιδευτικές «καινοτομίες» και «αλλαγές» που καλείται να διαχειριστεί το εκπαιδευτικό προσωπικό καθώς και η σχολική ηγεσία. Η παρούσα εργασία εστιάζει στο ρόλο που διαδραματίζουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί με τις γνώσεις και δεξιότητες που διαθέτουν στην εφαρμογή καινοτομιών. Οι παράγοντες που διαμορφώνουν το προφίλ εκείνου του εκπαιδευτικού που δεν διστάζει μπροστά στο «νέο» και το καινοτόμο είναι η επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη με σημαντικό άξονα την επιμόρφωσή του. Σε καμία περίπτωση, πάντως, η εξασφάλιση της επιτυχίας της καινοτομίας δεν μπορεί να θεωρηθεί δεδομένη. Αντιθέτως, οι παράμετροι που θα την διασφαλίσουν είναι το προφίλ και η διάθεση των εκπαιδευτικών που θα την εφαρμόσουν, καθώς και η υποστήριξη και η ενθάρρυνση αυτού που θα διευθύνει την καινοτομία, καθιστώντας έτσι καθοριστικό τόσο το ρόλο των εκπαιδευτικών όσο και του διευθυντή του σχολείου. | el |
dc.format.extent | 55 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Το προφίλ του εκπαιδευτικού που ανταποκρίνεται καλύτερα στην εισαγωγή καινοτόμων προγραμμάτων και μεθόδων διδασκαλίας στην εκπαίδευση | el |
dc.title.alternative | Teacher profile that best responds to the introduction of innovative programs and teaching methods in education | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | Education today has as a priority the improvement of traditional practices but also the emergence of new teaching methods, which in general meet the modern demands of both students and society. Curriculum design in schools becomes a challenge in itself. Maximizing the effectiveness of the school is possible with educational "innovations" and "changes" that are called to manage the teaching staff as well as the school leadership. This paper focuses on the role played by teachers themselves with the knowledge and skills they have in implementing innovations. The factors that shape the profile of that teacher who does not hesitate in front of the "new" and the innovative are the professional and personal development with an important focus on his training. In any case, however, the success of the innovation cannot be taken for granted. Ιn contrast, the parameters that will ensure success are the profile and disposition of the teachers who will implement it, as well as the support and encouragement of the one who will lead the innovation, thus making the role of both the teachers and the school principal crucial. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτική καινοτομία | el |
dc.subject.keyword | Αλλαγή | el |
dc.subject.keyword | Επιμόρφωση | el |
dc.subject.keyword | Επαγγελματική ανάπτυξη | el |
dc.subject.keyword | Ηγεσία | el |
dc.date.defense | 2022-11-07 | |