Show simple item record

Το προφίλ του εκπαιδευτικού που ανταποκρίνεται καλύτερα στην εισαγωγή καινοτόμων προγραμμάτων και μεθόδων διδασκαλίας στην εκπαίδευση

dc.contributor.advisorΔρίβας, Κυριάκος
dc.contributor.authorΡήγα, Χριστίνα
dc.date.accessioned2022-11-10T05:45:11Z
dc.date.available2022-11-10T05:45:11Z
dc.date.issued2022-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14798
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2220
dc.description.abstractΗ εκπαίδευση σήμερα, έχει ως προτεραιότητα την βελτίωση των παραδοσιακών πρακτικών αλλά και την ανάδειξη νέων μεθόδων διδασκαλίας, οι οποίες να αναταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις τόσο των μαθητών όσο και της κοινωνίας γενικότερα. Ο σχεδιασμός προγραμμάτων σπουδών στις σχολικές μονάδες καθίσταται από μόνος του ως μία πρόκληση. Η μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας του σχολείου είναι εφικτή με εκπαιδευτικές «καινοτομίες» και «αλλαγές» που καλείται να διαχειριστεί το εκπαιδευτικό προσωπικό καθώς και η σχολική ηγεσία. Η παρούσα εργασία εστιάζει στο ρόλο που διαδραματίζουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί με τις γνώσεις και δεξιότητες που διαθέτουν στην εφαρμογή καινοτομιών. Οι παράγοντες που διαμορφώνουν το προφίλ εκείνου του εκπαιδευτικού που δεν διστάζει μπροστά στο «νέο» και το καινοτόμο είναι η επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη με σημαντικό άξονα την επιμόρφωσή του. Σε καμία περίπτωση, πάντως, η εξασφάλιση της επιτυχίας της καινοτομίας δεν μπορεί να θεωρηθεί δεδομένη. Αντιθέτως, οι παράμετροι που θα την διασφαλίσουν είναι το προφίλ και η διάθεση των εκπαιδευτικών που θα την εφαρμόσουν, καθώς και η υποστήριξη και η ενθάρρυνση αυτού που θα διευθύνει την καινοτομία, καθιστώντας έτσι καθοριστικό τόσο το ρόλο των εκπαιδευτικών όσο και του διευθυντή του σχολείου.el
dc.format.extent55el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΤο προφίλ του εκπαιδευτικού που ανταποκρίνεται καλύτερα στην εισαγωγή καινοτόμων προγραμμάτων και μεθόδων διδασκαλίας στην εκπαίδευσηel
dc.title.alternativeTeacher profile that best responds to the introduction of innovative programs and teaching methods in educationel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENEducation today has as a priority the improvement of traditional practices but also the emergence of new teaching methods, which in general meet the modern demands of both students and society. Curriculum design in schools becomes a challenge in itself. Maximizing the effectiveness of the school is possible with educational "innovations" and "changes" that are called to manage the teaching staff as well as the school leadership. This paper focuses on the role played by teachers themselves with the knowledge and skills they have in implementing innovations. The factors that shape the profile of that teacher who does not hesitate in front of the "new" and the innovative are the professional and personal development with an important focus on his training. In any case, however, the success of the innovation cannot be taken for granted. Ιn contrast, the parameters that will ensure success are the profile and disposition of the teachers who will implement it, as well as the support and encouragement of the one who will lead the innovation, thus making the role of both the teachers and the school principal crucial.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτική καινοτομίαel
dc.subject.keywordΑλλαγήel
dc.subject.keywordΕπιμόρφωσηel
dc.subject.keywordΕπαγγελματική ανάπτυξηel
dc.subject.keywordΗγεσίαel
dc.date.defense2022-11-07


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»