Στρατηγικό μάρκετινγκ στην επωνυμία μιας εταιρείας
Marketing strategy at the branding of a company
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Πανδημία ; Gucci ; Οίκος μόδας ; Φυσικό κατάστημα ; Ηλεκτρονικό κατάστημαΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξεταστεί η διαφοροποίηση να εξεταστεί η προτίμηση των πελατών προς τα φυσικά και τα ηλεκτρονικά καταστήματα πριν και την πανδημία. Δευτερευόντως, ερευνήθηκαν οι συσχετίσεις των προτιμήσεων των πελατών καθώς και της ικανοποίησης τους με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά του δείγματος. Για την αξιολόγηση των δημογραφικών και χαρακτηριστικών και των πεποιθήσεων και προτιμήσεων χρησιμοποιήθηκε αυτοσχέδιο ερωτηματολόγιο που αφορά τα παραπάνω ζητήματα. Επιπλέον, χρησιμοποιήθηκε ως μέσο εργαλείο συλλογής δεδομένων η συνέντευξη. Εφαρμόστηκε περιγραφική στατιστική, έλεγχος x2, ANOVA και word analysis. Τα ευρήματα μπορούν να βοηθήσουν στη μελέτη της στρατηγικής της αγοράς προϊόντων πολυτελείας και στο σχεδιασμό της μελλοντικής στρατηγικής προκειμένου οι Οίκοι μόδας να προάγουν την βιωσιμότητα.