Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ο κανονισμός του IMO για τον έλεγχο των εκπομπών διοξειδίου του θείου

dc.contributor.advisorΤζαννάτος, Ερνέστος
dc.contributor.authorΜάρη, Διονυσία
dc.date.accessioned2022-09-20T06:06:37Z
dc.date.available2022-09-20T06:06:37Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14596
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2019
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στη μελέτη του εξωτερικού κόστους των μεταφορών και ειδικότερα των εκπομπών του διοξειδίου του θείου των εμπορικών πλοίων και αφετέρου στην παρουσίαση του διεθνούς κανονιστικού πλαισίου και στην ανάλυση της επίδρασης των μέτρων ελέγχου αυτών των εκπομπών στη ναυτιλιακή βιομηχανία. Παράλληλα εξετάζονται οι επιδράσεις του διοξειδίου του θείου στον άνθρωπο, το περιβάλλον αλλά και στην οικονομία και πως η μείωση του διοξειδίου του θείου συμβάλει στην βελτίωση του βιοτικού επιπέδου. Επιπλέον θα εξεταστούν οι τρόποι με τους οποίους η ναυτιλιακή βιομηχανία ανταπεξήλθε και προσαρμόστηκε στον κανονισμό του IMO. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για τη συγγραφή της παρούσας εργασίας στηρίχθηκε σε χρήση εγχώριας και διεθνής βιβλιογραφίας καθώς και του διαδικτύου. Οι πληροφορίες που χρησιμοποιήθηκαν αντλήθηκαν από βιβλία, άρθρα, μελέτες, αναλύσεις, σημειώσεις από διαλέξεις μαθημάτων Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων καθώς και συνεδρίων. Τέλος τα κύρια αποτελέσματα της ανάλυσης ήταν ότι αν και ο κανονισμός του ΙΜΟ επηρέασε αισθητά την ναυτιλιακή βιομηχανία με την αύξηση του κόστους των καυσίμων για όσους επέλεξαν VLSFO και MGO αλλά και το κόστος εγκατάστασης συστημάτων scrubber ή συστημάτων LNG.el
dc.format.extent99el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΟ κανονισμός του IMO για τον έλεγχο των εκπομπών διοξειδίου του θείουel
dc.title.alternativeIMO regulation for the control of Sulphur dioxide emissionsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThis thesis aims to study the external costs of transport and in particular the sulfur dioxide emissions of merchant ships and on the other hand to present the international regulatory framework and to analyze the impact of measures to control these emissions in the shipping industry. At the same time, the effects of sulfur dioxide on humans, the environment and the economy are examined as well as how the reduction of sulfur dioxide contributes to the improvement of living standards. In addition, the ways in which the shipping industry has coped and adapted to the IMO regulation will be examined. The methodology used to write this paper was based on the use of domestic and international literature as well as the internet. The information used was extracted from books, articles, studies, analyses, notes from lectures of Higher Education Institutions as well as conferences. Finally, the main results of the analysis were that although the IMO regulation significantly affected the shipping industry with the increase of fuel cost for those who chose to use VLSFO and MGO, but also the cost of installation of scrubber systems or LNG systems.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΙΜΟel
dc.subject.keywordSOxel
dc.subject.keywordΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordULSFOel
dc.subject.keywordVLSFOel
dc.subject.keywordMGOel
dc.subject.keywordScrubberel
dc.subject.keywordLNGel
dc.subject.keywordSECAel
dc.date.defense2022-06-30


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»