Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΕλευθερίου, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΖαφειρίδης, Σωτήριος - Θωμάς
dc.date.accessioned2022-07-28T10:23:58Z
dc.date.available2022-07-28T10:23:58Z
dc.date.issued2022-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14514
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1937
dc.description.abstractΗ δομή της εργασίας απαρτίζεται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος αναλύεται το θεωρητικό πλαίσιο της έρευνας. Πιο συγκεκριμένα στο 1ο κεφάλαιο αναλύονται οι εννοιολογικοί ορισμοί για την αυτεπάρκεια, το άγχος και τις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Αναφέρονται επίσης τα πλεονεκτήματα της ενσωμάτωσης των ΤΠΕ στη σχολική μονάδα και ειδικότερα στην υποστήριξη της διοικητικής διαδικασίας. Στο 2ο κεφάλαιο δίνεται έμφαση στα ερευνητικά δεδομένα για την αυτεπάρκεια και το άγχος των διευθυντών για τη χρήση των ΤΠΕ στην υποστήριξη της διοίκησης. Επίσης, αποσαφηνίζεται η σχέση μεταξύ αυτεπάρκειας και ΤΠΕ. Γίνεται ανάλυση της διοίκησης των σχολικών μονάδων καθώς και της χρήσης των ΤΠΕ στην διοίκηση. Τέλος, γίνεται προσπάθεια να πραγματοποιηθεί μια συνοπτική ανασκόπηση προηγούμενων ερευνών που να αναφέρονται στην αυτεπάρκεια και το άγχος της χρήσης ΤΠΕ στη σχολική μονάδα. Το δεύτερο μέρος της εργασίας σχετίζεται με το πλαίσιο της εμπειρικής έρευνας. Στο 3ο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση του μεθοδολογικού σχεδιασμού της ποσοτικής έρευνας. Προσδιορίζεται οι συμμετέχοντες – δείγμα της έρευνας και το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε για την διεξαγωγή του ερωτηματολογίου. Αναλύεται επίσης πως έγινε ο σχεδιασμός και η διαδικασία διεξαγωγής της έρευνας, συγκεκριμενοποιούνται οι ερευνητικές υποθέσεις, παρουσιάζεται η στατιστική ανάλυση και τέλος γίνεται ο έλεγχος αξιοπιστίας των κλιμάκων, που χρησιμοποιήθηκαν στο ερωτηματολόγιο, με τον δείκτη εσωτερικής αξιοπιστίας Cronbach’s alpha. Στο 4ο κεφάλαιο παρατίθενται τα αποτελέσματα της ποσοτικής έρευνας μέσω στατιστικών αναλύσεων και των δεδομένων τα οποία συνδέονται και με τις ερευνητικές υποθέσεις. Γίνεται επίσης έλεγχος συσχέτισης μεταξύ των μεταβλητών που χρησιμοποιήθηκαν. Τέλος στο 5ο κεφάλαιο γίνεται η συζήτηση των αποτελεσμάτων της έρευνας καθώς επίσης αναφέρονται συνοπτικά και τα συμπεράσματα που προέκυψαν από αυτήν. Αναφέρονται ακόμα οι περιορισμοί που προέκυψαν κατά τη διαδικασία της έρευνας και τέλος γίνονται προτάσεις για περαιτέρω έρευνα. Με δεδομένη τη ραγδαία αναπτυσσόμενη εξέλιξη των ΤΠΕ, κρίνεται αναγκαίο να διερευνηθεί ο βαθμός αυτεπάρκειας και άγχους των διευθυντών των σχολικών μονάδων, όσον αφορά τη χρήση των ΤΠΕ στην υποστήριξη της διοικητικής διαδικασίας, στοχεύοντας με αυτόν το τρόπο στη βελτίωση της επικρατούσας κουλτούρας και στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας του διοικητικού έργου των διευθυντών των σχολικών μονάδων. Επίσης, η συγκεκριμένη εργασία στοχεύει στο να ερευνήσει και να συλλέξει δεδομένα που σχετίζονται με τον κλάδο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, καλύπτοντας έτσι ένα ευρύ φάσμα της εκπαίδευσης, καθώς στα αποτελέσματα προηγούμενων ερευνών εμφανίζονται κάποια αντικρουόμενα αποτελέσματα. Σκοπός της είναι να διαπιστωθεί ο βαθμός ασφάλειας που νιώθουν οι διευθυντές των σχολικών μονάδων κατά την αλληλεπίδρασή τους με τις ΤΠΕ στην υποστήριξη της διοίκησης των σχολικών μονάδων. Επιπλέον, προσπαθεί να συγκρίνει τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας με παλαιότερων ερευνών ώστε να διαπιστωθούν αλλαγές στη νοοτροπία των διευθυντών, καθώς υπάρχουν τα νέα δεδομένα της πανδημίας covid-19.el
dc.format.extent99el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleH αυτεπάρκεια και το άγχος των Διευθυντών σχολικών μονάδων για τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) στην υποστήριξη της Διοίκησηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe structure of the work consists of two parts. In the first part, the theoretical framework of the research is analyzed. More specifically, the 1st chapter analyzes the conceptual definitions of self-sufficiency, stress and information and communication technologies (ICT). The advantages of integrating ICT into the school unit and in particular supporting the administrative process are also mentioned. In Chapter 2, emphasis is placed on research data on self-sufficiency and the stress of managers on the use of ICT in support of management. The relationship between self-sufficiency and ICT is also clarified. An analysis of the administration of the school units as well as the use of ICT in the administration is carried out. Finally, an attempt is made to carry out a summary review of previous research referring to the self-sufficiency and stress of ICT use in the school unit. The second part of the work relates to the framework of empirical research. In the 3rd chapter there is an analysis of the methodological design of quantitative research. The survey participants-sample and the research tool used to conduct the questionnaire are identified. It is also analyzed how the design and procedure of the research was carried out, the research hypotheses are concretized, the statistical analysis is presented and finally the reliability check of the scales, which were used in the questionnaire, with the internal Reliability Index Cronbach's alpha. The 4th chapter lists the results of quantitative research through statistical analyses and data which are also linked to research hypotheses. There is also a correlation check between the variables used. Finally, in the 5th chapter there is a discussion of the results of the research as well as the conclusions that emerged from it. The limitations that arose during the investigation process are also mentioned and finally proposals are made for further investigation. Given the rapid development of ICT, it is necessary to investigate the degree of self-sufficiency and stress of school unit managers regarding the use of ICT in supporting the administrative process, thus aiming at improving the prevailing culture and improving the effectiveness of the administrative work of school unit managers. Also, this work aims to research and collect data related to the primary education sector, thus covering a wide range of education, as the results of previous surveys show some conflicting results. Its purpose is to establish the degree of security that school unit managers feel during their interaction with ICT in support of school unit administration. In addition, it tries to compare the results of this survey with older surveys in order to find changes in the mentality of managers, as there are the new data of the covid-19 pandemic.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΑυτεπάρκειαel
dc.subject.keywordΆγχοςel
dc.subject.keywordΔιοικητική διαδικασίαel
dc.subject.keywordΤΠΕel
dc.date.defense2022-07-15


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»