dc.contributor.advisor | Τζαννάτος, Ερνέστος | |
dc.contributor.author | Μπουλάς, Ιωάννης Εμμανουήλ | |
dc.date.accessioned | 2022-06-30T09:40:03Z | |
dc.date.available | 2022-06-30T09:40:03Z | |
dc.date.issued | 2022-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14432 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1855 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα Διπλωματική Εργασία εξετάζει την εξέλιξη των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, από την εποχή που πρωτοεμφανίστηκαν ως σήμερα. Με τη βοήθεια διαδικτυακών κυρίως πηγών από διάφορους φορείς, ενώσεις και εταιρείες που σχετίζονται με την αγορά του υγροποιημένου φυσικού αερίου και τα πλοία μεταφοράς του, παρουσιάζεται αρχικά το Διεθνές Εμπόριο ΥΦΑ και οι σημαντικότερες ροές του διαχρονικά και κατόπιν εξετάζεται το ίδιο το πλοίο. Ξεκινώντας από την κατασκευή του πρώτου πλοίου, παρουσιάζονται οι εταιρείες που συνεργάστηκαν σε αυτό το επίτευγμα, οι τεχνολογίες και τα χαρακτηριστικά που ενσωματώθηκαν καθώς και τα πρώτα δοκιμαστικά ταξίδια του. Κατόπιν ακολουθώντας τα βήματα επέκτασης του κλάδου μέχρι σήμερα, παρατίθενται στοιχεία και περιγραφές για την εξειδικευμένη τεχνολογία του, τους τύπους δεξαμενών φορτίου που κυριαρχούν σήμερα, τα συστήματα διαχείρισης φορτίου και τα συστήματα πρόωσης διπλού καυσίμου. Επίσης παρατίθενται στατιστικά στοιχεία για το μέγεθος του στόλου, τα χαρακτηριστικά του και την σταδιακή του αύξηση από το 1959 ως σήμερα. Τέλος επιχειρείται μια πρόβλεψη για το μέλλον του κλάδου, λαμβάνοντας υπόψιν τις αναλύσεις των εταιρειών του κλάδου, αλλά και παράγοντες όπως η γεωπολιτική, οι Διεθνείς Κανονισμοί και η δέσμευση των κρατών για την απανθρακοποίηση του πλανήτη. | el |
dc.format.extent | 169 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Η εξέλιξη των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αεριού | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | This thesis sets out to explore the evolution of liquefied natural gas carriers, from the time they first appeared until present day. With the use of online resources from various sources, associations and companies related to the liquefied natural gas market and its transport vessels, the International LNG Trade and its most important flows over time are presented before examining the ship itself. Starting with the construction of the first ship, we will analyze the companies that collaborated in this achievement, the technologies and features that were integrated as well as its first test voyages. Then, following the steps of industry expansion to date, data and descriptions are provided for its specialized technology, the types of cargo tanks that prevail today, cargo management systems and dual fuel propulsion systems. Statistics on the size of the fleet, its characteristics and its gradual increase from 1959 until today are also presented. Finally, a prediction is made for the future of the industry, taking into account the analysis of the companies in the industry, but also factors such as geopolitics, international regulations and the commitment of states to the carbonization of the planet. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Υγροποιημένο φυσικό αέριο | el |
dc.subject.keyword | Διεθνές εμπόριο ΥΦΑ | el |
dc.subject.keyword | Πλοία μεταφοράς ΥΦΑ | el |
dc.subject.keyword | Τύποι δεξαμενών πλοίων ΥΦΑ | el |
dc.subject.keyword | Μηχανές διπλού καυσίμου | el |
dc.date.defense | 2022-06-27 | |