dc.contributor.advisor | Βαζούρας, Χρήστος | |
dc.contributor.author | Χαρίσης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Τουζλαντζής, Αλέξανδρος | |
dc.date.accessioned | 2022-05-04T08:42:42Z | |
dc.date.available | 2022-05-04T08:42:42Z | |
dc.date.issued | 2022-03 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14323 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1746 | |
dc.description.abstract | Σήμερα το Integrated Navigation System (INS) και, κατ’ επέκταση το Integrated Bridge System (IBS), αποτελεί την επιτομή των σύγχρονων συστημάτων ηλεκτρονικής ναυτιλίας, το οποίο πηγάζει από την ιδέα του ECDIS με την προσαύξηση πλήθους αισθητήρων και ναυτιλιακών οργάνων που διασυνδέονται στην κοινή πληροφοριακή υποδομή για την αντίληψη της ναυτιλιακής κατάστασης και την υποβοήθηση της λήψης απόφασης περί του επικείμενου χειρισμού.
Με τη προσθήκη τηλεπικοινωνιακών μέσων (π.χ. πρόσβαση στο διαδίκτυο για λήψη πληροφοριών καιρού – λιμένος, διορθώσεων χαρτών κλπ.), συστημάτων ελέγχου μηχανών και ηλεκτρομηχανών, το ολοκληρωμένο σύστημα γέφυρας καθίσταται ένα πλήρες σύστημα άσκησης διοίκησης και ελέγχου, μέσω του οποίου όχι μόνο προσδιορίζεται ο επικείμενος ελιγμός, αλλά περαιτέρω ελέγχεται η αποτελεσματικότητα των μέσων (μηχανές, αντλίες, πηδάλια κλπ.) που ενεργοποιούνται για την εκτέλεσή του.
Το προαναφερόμενο σύστημα αφορά σε μία ευέλικτη υποδομή απεικόνισης και επεξεργασίας συνδυασμού πληροφοριών μέσω των οποίων:
α. Μειώνεται ο φόρτος εργασίας του ναυτικού, περιορίζεται ο χρόνος εκτέλεσης υπολογισμώv και εξαγωγής ναυτιλιακών δεδομένων (στίγμα, ταχύτητα, γεωγραφική αναφορά, κινηματική στόχων) και παράλληλα αυξάνεται ο διατιθέμενος χρόνος για ορθή λήψη αποφάσεως.
β. Βελτιώνεται η αποτελεσματικότητα της εκτέλεσης της φυλακής γέφυρας.
γ. Μεγιστοποιείται η επίγνωση του ναυτιλιακού περιβάλλοντος.
δ. Προσδιορίζεται με ταχύτητα και ακρίβεια ο βέλτιστος επικείμενος ελιγμός.
ε. Αποκτάται συναίσθηση της ακριβούς συμπεριφοράς του πλοίου και της ανταπόκρισής του στις διατασσόμενες κινήσεις.
στ. Ελέγχεται η αποτελεσματικότητα των ελιγμών και προσδιορίζονται οι τυχόν απαραίτητες διορθωτικές παρεμβάσεις. | el |
dc.format.extent | 49 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Ολοκληρωμένο Σύστημα Ναυτιλίας / Γέφυρας: INS / IBS | el |
dc.title.alternative | Integrated Navigation / Bridge System: INS / IBS | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Today the Integrated Navigation System (INS) and, consequently, the Integrated Bridge System (IBS) is the epitome of modern navigational systems, which stems from the idea of ECDIS with the addition of a number of sensors and navigational instruments interconnected to the common information infrastructure, for the perception of the maritime situation and to assist in the decision-making on the forthcoming handling.
With the addition of modes of telecommunications (internet access for weather information, port facilities, map corrections, etc.), control systems of main engines and generator engines, the integrated bridge system becomes a complete command and control system, through which not only the impending maneuver is determined, but the performance of the individual systems (engines, pumps, rudders, etc.) is observed in detail.
The above system is referred to a flexible infrastructure for displaying and processing the combined information through which:
a. The workload of the seafarers is reduced, the required time for performing calculations and exporting navigation data (position, speed, geographical reference, target kinematics) is limited and at the same time the available time for decision making is increased.
b. Improves the bridge watch execution performance.
c. Awareness of the maritime environment is maximized.
d. The optimal oncoming maneuver is determined with speed and accuracy.
e. Awareness of the exact behavior of the ship and its response to the ordered commands is gained.
f. The effectiveness of the maneuvers is checked and any necessary corrective actions are identified. | el |
dc.corporate.name | Σχολή Ναυτικών Δοκίμων | el |
dc.contributor.master | ΔΠΜΣ στη Διοίκηση στη Ναυτική Επιστήμη και Τεχνολογία | el |
dc.subject.keyword | INS | el |
dc.subject.keyword | IBS | el |
dc.subject.keyword | ECDIS | el |
dc.subject.keyword | Intergrated system | el |
dc.subject.keyword | ENC | el |
dc.date.defense | 2022-03-18 | |