Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣαΐτη, Άννα
dc.contributor.authorΜελισσουργός, Νικόλαος
dc.date.accessioned2022-04-14T13:01:54Z
dc.date.available2022-04-14T13:01:54Z
dc.date.issued2021-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14302
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1725
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια η οικονομική κρίση που έχει παρατηρηθεί σε διεθνές επίπεδο φαίνεται πως έχει διαδραματίσει καίριο ρόλο στη ζωή των πολιτών και έχει δημιουργήσει ποικίλων ειδών προβλήματα. Φυσικά, τα προβλήματα αυτά φαίνεται πως έχουν σημαντικό αντίκτυπο και στον εκπαιδευτικό τομέα, εφόσον δεν επιτρέπουν τη χρηματοδότηση των σχολικών μονάδων και τη συνακόλουθη αγορά εργαλείων και μέσων που θα μπορούσαν να καταστήσουν ευκολότερη και αποτελεσματικότερη την παιδεία που παρέχεται. Μάλιστα, αυτό είναι ακόμη πιο εμφανές και στην ίδια την Ελλάδα, εφόσον πρόκειται για μία από τις χώρες που επλήγησαν σε ιδιαίτερα μεγάλο βαθμό λόγω της οικονομικής κρίσης. Είναι, επομένως, αναμενόμενο η εκπαίδευση στο ελληνικό περιβάλλον να μην έχει αναπτυχθεί αρκετά και, φυσικά, να μην μπορούν και οι ίδιοι οι φορείς και τα πρόσωπα που δραστηριοποιούνται μέσα σε αυτήν να μεταβάλλουν με κανέναν απολύτως τρόπο τα δεδομένα. Σε αυτήν την εργασία, λοιπόν, πρόκειται να μελετηθούν τα βασικά χαρακτηριστικά της ελληνικής εκπαίδευσης και να εξεταστούν πολύ περισσότερο οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τη χρηματοδότηση των ελληνικών σχολείων. Έτσι, θα κατανοηθεί και η αντίστοιχη αδυναμία των διδασκόντων και, γενικότερα, του εκπαιδευτικού δυναμικού να επανορθώσει την κατάσταση και να αντιμετωπίσει το πρόβλημα. Άλλωστε, αυτό θα αποδειχθεί και από μια ποσοτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε για τον εν λόγω σκοπό και η οποία κατέδειξε ακριβώς την άποψη των εκπαιδευτικών για τις επιπτώσεις της υποχρηματοδότησης στα ελληνικά σχολεία από το κράτος.el
dc.format.extent141el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑπόψεις των εκπαιδευτικών για τη χρηματοδότηση της παιδείας από το ελληνικό κράτος και οι επιπτώσεις σε παιδιά, εκπαιδευτικούς, γονείς ειδικά τα τελευταία χρόνια της οικονομικής κατάστασης και των επιπτώσεων της πανδημίαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENDuring the last years, the economic crisis that has been observed in an international level seems to have played an important role in the life of citizens and to have created a variety of problems. Those problems seem to have a significant impact on the educational domain since they do not allow the financing of schools and the corresponding purchase of tools and media that could make the education offered easier and more effective. That is even more evident in Greece itself, since it is one of the countries that have taken a serious blow due to the economic crisis. Therefore, it is expected that education in the Greek context has not been developed enough and the agents themselves and the people that act in it are not able to change the situation. In the present project, there will be a study of the main characteristics of Greek education and of the opinions of the educators regarding the funding of Greek schools. Thus, there will be an understanding of the corresponding weakness of educators and, more generally, of the educational workforce to make up for the situation and to deal with the problem. Besides, that will also be proven by a quantitative research realized for that purpose that showed that very opinion of educators regarding the consequences of under-funding of Greek schools by the state.el
dc.contributor.masterΟικονομικά της Εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordΧρηματοδότησηel
dc.subject.keywordΕλληνική εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΑπόψεις καθηγητώνel
dc.subject.keywordΚονδύλια ελληνικού κράτουςel
dc.subject.keywordΕπιπτώσεις στην ποιότητα της εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordFundingel
dc.subject.keywordGreek educationel
dc.subject.keywordOpinions of educatorsel
dc.subject.keywordFunds of the Greek stateel
dc.subject.keywordConsequences in the quality of educationel
dc.date.defense2022-04-09


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»