dc.contributor.advisor | Τσελεκούνης, Μάρκος | |
dc.contributor.author | Παπαδοπούλου, Ηλιάνα | |
dc.date.accessioned | 2022-04-04T06:25:33Z | |
dc.date.available | 2022-04-04T06:25:33Z | |
dc.date.issued | 2022-03 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14276 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1699 | |
dc.description.abstract | Η αειφόρος ανάπτυξη είναι η βάση για την πρόοδο και την εξέλιξη. Η παροχή ολοκληρωμένων λύσεων
προστιθέμενης αξίας και η επίτευξη επιχειρηματικής αριστείας έχει γίνει στρατηγική επιλογή,
ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ζήτημα εταιρικής ευθύνης. Επομένως, έχουμε παρατηρήσει και από τις
δύο πλευρές, εταιρική και ακαδημαϊκή, ότι όχι μόνο οι κυβερνήσεις στον κόσμο αλλά και οι καταναλωτές
επιβραβεύουν πάντα μια βιώσιμη νοοτροπία και τις βιώσιμες πρακτικές σε έναν οργανισμό. Σε αυτό το
άρθρο, εξετάζουμε δύο περιπτώσεις σε μια προσομοίωση αγοράς, εάν ένας μονοπωλητής θα εξαγοράσει
ένα βιώσιμο startup ή θα αγοράσει από ένα προμηθευτή που εφαρμόζει βιώσιμες πρακτικές. Επιπλέον,
εξετάζουμε τους λόγους για τους οποίους η αειφόρος ανάπτυξη είναι πολύ σημαντική, αλλά και τους
λόγους για τους οποίους οι βιώσιμες νεοφυείς επιχειρήσεις θα οδηγήσουν στην μετάβαση με ουδέτερο
ανθρακικό αποτύπωμα. | el |
dc.format.extent | 56 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Τα οικονομικά της βιώσιμης ανάπτυξης: ανταγωνισμός, καινοτομία & επενδύσεις | el |
dc.title.alternative | The economics of sustainable development: competition, innovation & investment | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | Sustainable development is the basis for progress and evolution. Providing complete, value-added
solutions and achieving business excellence has become a strategic choice, a competitive advantage and a
matter of corporate responsibility. Therefore, we have noticed from both sides, corporate and academic,
that not only the governments among the globe but also the consumers always reward a sustainable mindset
and sustainable practices in an organization. In this paper, we examine two cases in a market simulation,
whether a monopolist acquires a sustainable startup or byes from a sustainable upstream supplier.
Additionally, we examine the reasons why sustainable development is very significant but also the reasons
why sustainable start-ups will the lead the way to carbon neutral. | el |
dc.contributor.master | Βιοοικονομία, Κυκλική Οικονομία και Βιώσιμη Ανάπτυξη | el |
dc.subject.keyword | Βιώσιμη ανάπτυξη | el |
dc.subject.keyword | Νεοφυείς επιχειρήσεις | el |
dc.subject.keyword | Κλιματική αλλαγή | el |
dc.subject.keyword | Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα | el |
dc.subject.keyword | Αποδοτικότητα | el |
dc.date.defense | 2022-03-28 | |