dc.contributor.advisor | Πελαγίδης, Θεόδωρος | |
dc.contributor.author | Κουλούρη, Δήμητρα - Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2022-03-29T05:54:18Z | |
dc.date.available | 2022-03-29T05:54:18Z | |
dc.date.issued | 2022-03 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14255 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1678 | |
dc.description.abstract | Οι θαλάσσιες μεταφορές αποτελούν το μεγαλύτερο και σημαντικότερο μέρος
των παγκόσμιων μεταφορών σε ποσοστό άνω του 80%. Με την παρούσα μελέτη
επιχειρείται να διερευνηθεί το κεντρικής σπουδαιότητας ζήτημα των βασικών λόγων,
οι οποίοι ευθύνονται για τις καθυστερήσεις που σημειώθηκαν στη διακίνηση
εμπορευματοκιβωτίων στα κυριότερα λιμάνια της υφηλίου στην τρέχουσα συγκυρία
και να αποτυπωθούν οι συνέπειες των αναταραχών αυτών. Πιο ειδικά η παρούσα
διπλωματική μελέτη εξετάζει αρχικά τον ρόλο των θαλάσσιων μεταφορών αλλά και
το σημαντικό ζήτημα της απόδοσης των θαλάσσιων λιμένων ενώ ταυτόχρονα
επιχειρεί να προσεγγίσει και τα προβλήματα τα οποία ανακύπτουν στο τρέχον
σύστημα λιμένων. Ταυτόχρονα μέσα από την παρούσα μελέτη αποδίδεται ιδιαίτερη
έμφαση στο πεδίο διερεύνησης των επιπτώσεων της Πανδημίας Covid-19 υπό τη
θεώρηση τόσο του θαλάσσιου εμπορίου όσο και των λιμενικών κλήσεων
επισημαίνοντας παράλληλα και τις προκύπτουσες αλλαγές σε επίπεδο θαλάσσιου
εμπορίου και μείωσης λιμενικών κλήσεων. Σε αλληλουχία με τα προαναφερθέντα
μέσω της παρούσας μελέτης διερευνώνται ενδελεχώς τα επίχειρα στο πεδίο της
συνδεσιμότητας των μεγαλύτερων λιμανιών εμπορευματοκιβωτίων ανά τον κόσμο
εξαιτίας του Covid-19. Καταληκτικά παρατίθενται συμπερασματικές επισημάνσεις
και αναφέρονται μέτρα αντιμετώπισης για την βελτίωση της απόδοσης των λιμένων
στο πεδίο της θαλάσσιας αλυσίδας εφοδιασμού. | el |
dc.format.extent | 72 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Συνέπειες & αποτελέσματα της πανδημίας στη παγκόσμια θαλάσσια εφοδιαστική αλυσίδα | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Maritime transport holds the largest and the most important share of the world
transportation with a percentage of up to 80%. The main purpose of this study is to
investigate the issue of the important reasons, which are responsible for the delays in
the handling of containers in the major ports of the world in the current situation and
to spotlight the consequences of these disturbances. Firstly, this dissertation examines
the role of maritime transport and the significance of the performance of seaports in
the light of the problems that arise in the current port system. Secondly, this
dissertation lays special emphasis on scrutinizing the side effects of Covid-19 that
affected maritime trade and port approaches, while at the same time highlights
changes in maritime trade and the reduction of port calls. In addition to the
aforementioned, the study thoroughly analyzes the negative impact of Covid-19 upon
the connectivity amongst the largest container ports worldwide. In conclusion, some
proposals and corrective measures are presented to improve the efficiency of ports in
the field of the maritime supply chain. | el |
dc.corporate.name | Σχολή Ναυτικών Δοκίμων | el |
dc.contributor.master | ΔΠΜΣ στη Διοίκηση στη Ναυτική Επιστήμη και Τεχνολογία | el |
dc.subject.keyword | Λιμένες εμπορευματοκιβωτίων | el |
dc.subject.keyword | Επιπτώσεις πανδημίας Covid-19 | el |
dc.date.defense | 2022-03-23 | |