dc.contributor.advisor | Ρετάλης, Συμεών | |
dc.contributor.author | Δέσπο, Ίβα | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T07:33:50Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T07:33:50Z | |
dc.date.issued | 2022-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14187 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1610 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία εκπονείται στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών με τίτλο «Ηλεκτρονική Μάθηση». Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η αξιολόγηση ενός προγράμματος προώθησης της φιλαναγνωσίας για παιδιά προσχολικής ηλικίας σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον με τη μορφή ψηφιακής βιβλιοθήκης. Για τις ανάγκες της ερευνητικής διαδικασίας επιλέχθηκε το περιβάλλον διαχείρισης μάθησης Google Classroom. Στόχο του συγκεκριμένου προγράμματος αποτέλεσε η παρατήρηση του εάν και η κατά πόσο η υλοποίηση ενός προγράμματος προώθησης της φιλαναγνωσίας υπό τη συγκεκριμένη μορφή μπορεί να συμβάλλει στην καλλιέργεια του ενδιαφέροντος των παιδιών της νηπιακής ηλικίας για τα βιβλία, το γραπτό λόγο και τις δεξιότητες αναδυόμενου γραμματισμού. Η έρευνα-δράση έλαβε χώρα στην τάξη του νηπιαγωγείου «Άρτεμις & Ιάσων» και συμμετείχαν δέκα τέσσερα παιδιά ηλικίας πέντε μισή έως έξι ετών υποστηριζόμενα από τους γονείς τους. Η συνολική διάρκεια του προγράμματος ανήλθε στους τρείς μήνες και η τελική αξιολόγηση έγινε με εργαλεία ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας στην οποία συμμετείχαν η ερευνήτρια που ήταν και η υπεύθυνη εκπαιδευτικός του τμήματος καθώς και οι γονείς των συμμετεχόντων. | el |
dc.format.extent | 161 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Ανάπτυξη δραστηριοτήτων προώθησης της φιλαναγνωσίας για παιδιά προσχολικής ηλικίας σε περιβάλλον ψηφιακής βιβλιοθήκης | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | The present thesis is submitted in the framework of the postgraduate program entitled "E-Learning". The object of this dissertation is the design, development and evaluation of a literacy promotion program for preschool children in a technology-supported environment in the form of a digital library. The Google Classroom learning management system was chosen for the needs of the research process. The aim of this program was to observe whether and to what extent the implementation of a literacy promotion program in this form can help to cultivate the interest of kindergarten students in book reading and emergent literacy. The action-research took place in the classroom of the kindergarten "Artemis & Iason" and involved fourteen children aged five and a half to six years, supported by their parents. The total duration of the program was three months and the final evaluation was done with qualitative and quantitative research tools in which the researcher who was also the responsible teacher of the department as well as the parents of the participants participated. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Φιλαναγνωσία | el |
dc.subject.keyword | Αναδυόμενος γραμματισμός | el |
dc.subject.keyword | Ψηφιακή βιβλιοθήκη | el |
dc.subject.keyword | Νηπιαγωγείο | el |
dc.subject.keyword | Google Classroom | el |
dc.subject.keyword | Έρευνα - δράση | el |
dc.date.defense | 2022-02-24 | |