Το νευρομάρκετινγκ ως ισχυρή στρατηγική ανάπτυξης των νεοφυών επιχειρήσεων
Neuromarketing as a strong growth strategy of startups
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Neuromarketing ; Startups ; Νεοφυής επιχειρηματικότηταΠερίληψη
Στην παρούσα διπλωματική εργασία, θα γίνει αναφορά στην κλασική έννοια του μάρκετινγκ,
ενώ θα αναλυθεί εις βάθος, η νέα τάση του νευρομάρκετινγκ. Θα αναπτυχθούν ο καινοτόμες
τεχνικές του και θα υπάρξει σύγκριση, με τις παραδοσιακές μεθόδους του μάρκετινγκ. Θα γίνει
αναφορά για τον καταναλωτή, την συμπεριφορά του και τους παράγοντες που την επηρεάζουν.
Ένας τομέας ο οποίος θα παρουσιαστεί, στην παρούσα εργασία είναι αυτός των νεοφυών
επιχειρήσεων και το πως τα εργαλεία του νευρομάρκετινγκ, μπορούν να τον επηρεάσουν και
να συμβάλλουν στην ανάπτυξή του. Επίσης, πως η καινοτομία επηρεάζει τόσο τον καταναλωτή
όσο και την λήψη αποφάσεων των εταιρειών, καθώς και το κομμάτι της ηθικής των εργαλείων
του νευρομάρκετινγκ. Τέλος, θα παρατεθούν μελέτες περίπτωσης, τόσο πολυεθνικών
εταιρειών όσο και νεοφυών επιχειρήσεων και πως το νευρομάρκετινγκ, συνέβαλε στην λήψη
αποφάσεων και στην διαμόρφωση της στρατηγικής τους. Για τις μελέτες περίπτωσης, θα
χρησιμοποιηθεί τόσο η μέθοδος της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, όσο και αυτή της
συνέντευξης. Αν και το οικοσύστημα των νεοφυών επιχειρήσεων στην Ελλάδα, αναπτύσσεται
με ταχύτατους ρυθμούς, κυρίως την τελευταία 5ετία, σε αντίθεση με τον παγκόσμιο γίγνεσθαι,
παρατηρούμε ότι, οι τεχνικές νευρομάρκετινγκ, μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο.