dc.contributor.advisor | Σαΐτη, Άννα | |
dc.contributor.author | Κωστοπούλου, Λαμπρινή | |
dc.date.accessioned | 2022-02-25T07:08:38Z | |
dc.date.available | 2022-02-25T07:08:38Z | |
dc.date.issued | 2022-02 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14159 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1582 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία, θα γίνει αναφορά στην κλασική έννοια του μάρκετινγκ,
ενώ θα αναλυθεί εις βάθος, η νέα τάση του νευρομάρκετινγκ. Θα αναπτυχθούν ο καινοτόμες
τεχνικές του και θα υπάρξει σύγκριση, με τις παραδοσιακές μεθόδους του μάρκετινγκ. Θα γίνει
αναφορά για τον καταναλωτή, την συμπεριφορά του και τους παράγοντες που την επηρεάζουν.
Ένας τομέας ο οποίος θα παρουσιαστεί, στην παρούσα εργασία είναι αυτός των νεοφυών
επιχειρήσεων και το πως τα εργαλεία του νευρομάρκετινγκ, μπορούν να τον επηρεάσουν και
να συμβάλλουν στην ανάπτυξή του. Επίσης, πως η καινοτομία επηρεάζει τόσο τον καταναλωτή
όσο και την λήψη αποφάσεων των εταιρειών, καθώς και το κομμάτι της ηθικής των εργαλείων
του νευρομάρκετινγκ. Τέλος, θα παρατεθούν μελέτες περίπτωσης, τόσο πολυεθνικών
εταιρειών όσο και νεοφυών επιχειρήσεων και πως το νευρομάρκετινγκ, συνέβαλε στην λήψη
αποφάσεων και στην διαμόρφωση της στρατηγικής τους. Για τις μελέτες περίπτωσης, θα
χρησιμοποιηθεί τόσο η μέθοδος της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, όσο και αυτή της
συνέντευξης. Αν και το οικοσύστημα των νεοφυών επιχειρήσεων στην Ελλάδα, αναπτύσσεται
με ταχύτατους ρυθμούς, κυρίως την τελευταία 5ετία, σε αντίθεση με τον παγκόσμιο γίγνεσθαι,
παρατηρούμε ότι, οι τεχνικές νευρομάρκετινγκ, μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο. | el |
dc.format.extent | 77 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Το νευρομάρκετινγκ ως ισχυρή στρατηγική ανάπτυξης των νεοφυών επιχειρήσεων | el |
dc.title.alternative | Neuromarketing as a strong growth strategy of startups | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | In this dissertation, there will be a reference to the classic concept of marketing, while the new
trend of neuromarketing will be analyzed in depth. His innovative techniques will be developed
and compared with traditional marketing methods. Special mention will be made of the
consumer, his behavior and the factors that affect it. One area that will be presented, in this
dissertation, is the startups ecosystem and how neuromarketing tools can influence it and
contribute to its development. In addition, how innovation affects both the consumer and the
decision-making of companies as well as the ethics part of neuromarketing tools. Finally, there
will be analyzed case studies of both multinational companies and start-ups and how
neuromarketing has helped to shape decisions and their strategy. Both the bibliographic review
method and the interview method will be used for case studies. Although the ecosystem of startups in Greece is developing rapidly, especially in the last 5 years, in contrast to the grand
scheme of things, we observe that neuromarketing techniques can play an important role. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Neuromarketing | el |
dc.subject.keyword | Startups | el |
dc.subject.keyword | Νεοφυής επιχειρηματικότητα | el |
dc.date.defense | 2022-02-19 | |