dc.contributor.advisor | Μιχελακάκης, Νικόλαος | |
dc.contributor.author | Σαλπέα, Όλγα | |
dc.date.accessioned | 2022-02-24T13:02:54Z | |
dc.date.available | 2022-02-24T13:02:54Z | |
dc.date.issued | 2022-02 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14156 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1579 | |
dc.description.abstract | Ένα βασικό ζήτημα στην εκπαιδευτική έρευνα και πολιτική είναι η εκπαιδευτική αλλαγή. Η
παιδαγωγική μετατροπή στοχεύει στην πρόοδο του εκπαιδευτικού τομέα με οποιοδήποτε μέσο.
Υπάρχει μεγάλη βιβλιογραφική αναφορά για την παιδαγωγική μεταμόρφωση και αυτή η
μελέτη τόσο στο θεωρητικό της μέρος, όσο και στο πειραματικό της μέρος, συνεργεί στο πεδίο
συναπαντώντας στις απορίες για το τι είναι ο εκπαιδευτικός μετασχηματισμός, γιατί είναι τόσο
δυσεπίλυτος και πώς μπορούμε να τον υλοποιήσουμε.
Στην εργασία αναλύεται η βιβλιογραφία γύρω από τις μελέτες για εκπαιδευτική αλλαγή που
έχει γίνει παγκοσμίως από το 1960 έως και σήμερα και καταλήγει στην κατάσταση που
βρίσκεται το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας και στις αλλαγές που έχει επιτύχει.
Σημαντική είναι η ποσοτική έρευνα που έγινε σε αυτή την εργασία, με δείγμα 50 ατόμων,
αποτελούμενο από καθηγητές, μαθητές και κηδεμόνες καθώς τα αποτελέσματα αυτής της
έρευνας κρίθηκαν αντικειμενικά και ποιοτικά και θα βοηθήσουν σε περαιτέρω μελέτες για την
εκπαιδευτική αλλαγή στο ελληνικό σύστημα εκπαίδευσης. | el |
dc.format.extent | 91 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Προώθηση αλλαγών και μεταρρυθμίσεων στη λυκειακή εκπαίδευση, προβλήματα, δυσκολίες και η ανάγκη για εκπαίδευση στην αλλαγή | el |
dc.title.alternative | Promotion of changes and reforms in high school education, problems, difficulties and the need for education in change | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | A key issue in educational research and policy is educational change. The pedagogical
transformation aims at the progress of the educational sector by any means. There is a great
deal of literature on pedagogical transformation, and this study, both theoretical and
experimental, collaborates in the field by meeting questions about what educational
transformation is, why it is so intractable, and how we can do it.
The paper analyzes the literature on the studies for educational change that has taken place
worldwide from 1960 until today and concludes with the situation of the educational system of
Greece and the changes that it has achieved.
The quantitative research done in this work is important, with a sample of 50 people,
consisting of teachers, students and guardians as the results of this research were judged
objectively and qualitatively and will help in further studies on the educational change in the
Greek education system. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Προώθηση | el |
dc.subject.keyword | Αλλαγές | el |
dc.subject.keyword | Μεταρρυθμίσεις | el |
dc.date.defense | 2022-02-19 | |