Εμφάνιση απλής εγγραφής

Οι γυναίκες στη διαχείριση σχολικών μονάδων

dc.contributor.advisorΧατζηδήμα, Σταματίνα
dc.contributor.authorΚαρατάσιου, Ευτυχία
dc.date.accessioned2022-02-23T08:31:01Z
dc.date.available2022-02-23T08:31:01Z
dc.date.issued2022-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14144
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1567
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποτελεί μια έρευνα σχετικά με το κατά πόσο οι γυναίκες εκπαιδευτικοί νιώθουν την αυτοπεποίθηση και την ετοιμότητα να αναλάβουν μια διοικητική θέση, όπως αυτή της διευθύντριας, σε μια σχολική μονάδα. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 100 γυναίκες εκπαιδευτικούς τόσο της Πρωτοβάθμιας όσο και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η έρευνα διεξήχθη με γραπτό ερωτηματολόγιο, το οποίο αποτελείται από 12 ερωτήσεις. Οι ερωτήσεις αποσκοπούσαν στο να ερευνηθούν τα αίτια που λειτουργούν ως τροχοπέδη για την γυναίκα εκπαιδευτικό για τη διεκδίκηση μιας διοικητικής θέσης σε μια σχολική μονάδα. Οι τελευταίες ερωτήσεις ερευνούν αν οι γυναίκες σήμερα είναι έτοιμες και έχουν την αυτοπεποίθηση να αναλάβουν διευθυντική θέση. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι στην Ελλάδα οι γυναίκες εκπαιδευτικοί θεωρούν ότι οι άντρες δεν θα πρέπει να ταυτίζονται με τη θέση του διευθυντή, καθώς και οι ίδιες θεωρούν τους εαυτούς τους ικανές. Ωστόσο, θεωρούν ότι υπάρχουν ακόμη και σήμερα εμπόδια που δεν βοηθούν τη γυναίκα να αναλάβει μια διοικητική θέση, με το μεγαλύτερο εμπόδιο να είναι οι οικογενειακές υποχρεώσεις.el
dc.format.extent74el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΟι γυναίκες στη διαχείριση σχολικών μονάδωνel
dc.title.alternativeWomen in educational leadershipel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe present paper looks into the confidence and readiness of women teachers about becoming Headmasters in schools.100 Greek women teachers were the survey’s sample. The research was carried out with a written questionnaire, which is consisted by 12 questions. It is investigated whether women are willing to work as headmasters. It is also researched if there are barriers that make women to reject such a position. As the research results show, women teachers in Greece believe that they are capable of being Headmasters and that men are not the only suitable for this job. However, women do realize that there are plenty barriers for becoming Headmasters in a school – the major problem, according to them, is family responsibilities.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΓυναίκεςel
dc.subject.keywordΔιοίκησηel
dc.subject.keywordΣχολικές μονάδεςel
dc.date.defense2022-02-18


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»