Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ο ρόλος των κουπονιών εκπαίδευσης ως τρόπος χρηματοδότησης των σχολικών μονάδων και οι κοινωνικοοικονομικές τους επιπτώσεις

dc.contributor.advisorΧλέτσος, Θεολόγος - Μιχαήλ
dc.contributor.authorΜίχα, Ελισάβετ
dc.date.accessioned2022-02-23T08:26:03Z
dc.date.available2022-02-23T08:26:03Z
dc.date.issued2022-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14143
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1566
dc.description.abstractΤις τελευταίες δεκαετίες όλο και περισσότερες χώρες παρέχουν στους γονείς των παιδιών σχολικής ηλικίας τη δυνατότητα επιλογής σχολείου και αξιοποιούν τα κουπόνια εκπαίδευσης ως έναν εναλλακτικό τρόπο χρηματοδότησης των σχολικών μονάδων, τόσο των δημόσιων όσο και των ιδιωτικών. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να καταγραφούν οι ιδέες των πολιτών της χώρας για το τι είναι τα κουπόνια εκπαίδευσης (καθώς στην Ελλάδα δεν έχει εφαρμοστεί ως τώρα αντίστοιχο πρόγραμμα στο επίπεδο της πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, παρά μόνο στην προσχολική αγωγή), οι απόψεις τους για τις πιθανές επιπτώσεις της εφαρμογής ενός τέτοιου προγράμματος και οι στάσεις τους ως προς την πιθανότητα εφαρμογής του. Για να διερευνηθεί αυτό, πραγματοποιήθηκε μία έρευνα με ερωτηματολόγιο που χορηγήθηκε σε 100 άτομα και ακολούθησε η στατιστική ανάλυση των απαντήσεών τους. Από την έρευνα προέκυψε ότι οι συμμετέχοντες στην πλειοψηφία τους είναι εξοικειωμένοι με την έννοια των κουπονιών εκπαίδευσης, θεωρούν πιθανό ότι η εφαρμογή ενός τέτοιου προγράμματος θα επιφέρει αρνητικές συνέπειες στην εκπαίδευση και τάσσονται κατά της εφαρμογής του.el
dc.format.extent73el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΟ ρόλος των κουπονιών εκπαίδευσης ως τρόπος χρηματοδότησης των σχολικών μονάδων και οι κοινωνικοοικονομικές τους επιπτώσειςel
dc.title.alternativeThe role of education vouchers as a way of financing school units and their socio-economic impactel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENIn recent decades, more and more countries have been giving parents of school-age children the opportunity to choose a school and are using education vouchers as an alternative way of financing school units, both public and private. The purpose of this research is to examine the ideas of Greek citizens on what education vouchers are (as in Greece no equivalent program has been implemented so far at the level of primary or secondary education, but only in pre-school education), their views on the possible impact of the implementation of such a program and their attitudes as to the possibility of its implementation. To investigate this, a survey was carried out with a questionnaire given to 100 people, followed by a statistical analysis of their responses. The survey showed that the majority of participants are familiar with the concept of education vouchers, consider it likely that the implementation of such a program will have a negative impact on education and are against its implementation.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτική πολιτικήel
dc.subject.keywordΕπιλογή σχολείουel
dc.subject.keywordΣχολικά κουπόνιαel
dc.date.defense2022-02-19


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»