dc.contributor.advisor | Χλέτσος, Θεολόγος - Μιχαήλ | |
dc.contributor.author | Μίχα, Ελισάβετ | |
dc.date.accessioned | 2022-02-23T08:26:03Z | |
dc.date.available | 2022-02-23T08:26:03Z | |
dc.date.issued | 2022-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14143 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1566 | |
dc.description.abstract | Τις τελευταίες δεκαετίες όλο και περισσότερες χώρες παρέχουν στους γονείς των παιδιών σχολικής ηλικίας τη δυνατότητα επιλογής σχολείου και αξιοποιούν τα κουπόνια εκπαίδευσης ως έναν εναλλακτικό τρόπο χρηματοδότησης των σχολικών μονάδων, τόσο των δημόσιων όσο και των ιδιωτικών.
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να καταγραφούν οι ιδέες των πολιτών της χώρας για το τι είναι τα κουπόνια εκπαίδευσης (καθώς στην Ελλάδα δεν έχει εφαρμοστεί ως τώρα αντίστοιχο πρόγραμμα στο επίπεδο της πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, παρά μόνο στην προσχολική αγωγή), οι απόψεις τους για τις πιθανές επιπτώσεις της εφαρμογής ενός τέτοιου προγράμματος και οι στάσεις τους ως προς την πιθανότητα εφαρμογής του. Για να διερευνηθεί αυτό, πραγματοποιήθηκε μία έρευνα με ερωτηματολόγιο που χορηγήθηκε σε 100 άτομα και ακολούθησε η στατιστική ανάλυση των απαντήσεών τους.
Από την έρευνα προέκυψε ότι οι συμμετέχοντες στην πλειοψηφία τους είναι εξοικειωμένοι με την έννοια των κουπονιών εκπαίδευσης, θεωρούν πιθανό ότι η εφαρμογή ενός τέτοιου προγράμματος θα επιφέρει αρνητικές συνέπειες στην εκπαίδευση και τάσσονται κατά της εφαρμογής του. | el |
dc.format.extent | 73 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Ο ρόλος των κουπονιών εκπαίδευσης ως τρόπος χρηματοδότησης των σχολικών μονάδων και οι κοινωνικοοικονομικές τους επιπτώσεις | el |
dc.title.alternative | The role of education vouchers as a way of financing school units and their socio-economic impact | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | In recent decades, more and more countries have been giving parents of school-age children the opportunity to choose a school and are using education vouchers as an alternative way of financing school units, both public and private.
The purpose of this research is to examine the ideas of Greek citizens on what education vouchers are (as in Greece no equivalent program has been implemented so far at the level of primary or secondary education, but only in pre-school education), their views on the possible impact of the implementation of such a program and their attitudes as to the possibility of its implementation. To investigate this, a survey was carried out with a questionnaire given to 100 people, followed by a statistical analysis of their responses.
The survey showed that the majority of participants are familiar with the concept of education vouchers, consider it likely that the implementation of such a program will have a negative impact on education and are against its implementation. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτική πολιτική | el |
dc.subject.keyword | Επιλογή σχολείου | el |
dc.subject.keyword | Σχολικά κουπόνια | el |
dc.date.defense | 2022-02-19 | |