Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εφαρμογή της εξ αποστάσεως διδασκαλίας στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση εκτάκτως κατά την περίοδο της πανδημίας. Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Β’ Αθήνας για την αξιοποίησή της μετά την πανδημία

dc.contributor.advisorΧατζηδήμα, Σταματίνα
dc.contributor.authorΑντωνόπουλος, Δημήτριος
dc.date.accessioned2022-02-23T08:12:18Z
dc.date.available2022-02-23T08:12:18Z
dc.date.issued2022-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14142
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1565
dc.description.abstractΤο κλείσιμο των σχολείων και η επακόλουθη εφαρμογή της ψηφιακής εξ αποστάσεως διδασκαλίας ήταν μία από τις κύριες στρατηγικές για τον περιορισμό της πανδημίας Covid-19. Στην ιδέα να επιστρέψουμε, στη δια ζώσης διδασκαλία ευθυγραμμίζονται, με λιγότερο ή περισσότερο ενθουσιασμό, στο σύνολο σχεδόν όλοι οι οργανωσιακοί συντελεστές του Εκπαιδευτικού Συστήματος, πολιτικοί, παιδαγωγοί, εκπαιδευτικοί, διευθυντές σχολικών μονάδων, Γονείς και Κηδεμόνες. Το μανιχαϊστικό δίλημμα της δια ζώσης διδασκαλίας ως καλή και της ψηφιακής διδασκαλίας ενός αναγκαίου κακού μόνο κατά τη διάρκεια της πανδημίας, είναι μια ιδεολογική αναγωγή. Η μεγάλη χρονική διάρκεια της τρέχουσας πανδημίας, μας επιτρέπει να πειραματιστούμε με την ενσωμάτωση και τον εμπλουτισμό της δια ζώσης διδασκαλίας στην τάξη με τα εργαλεία και την εμπειρία από την χρήση της ψηφιακής διδασκαλίας. Η προοδευτική επιστροφή στη «νέα κανονικότητα» θα πρέπει να βασίζεται στη μικτή διδασκαλία και την εγκατάλειψη οριστικά των παρωχημένων πρακτικών της μετωπικής και μεταδοτικής διδασκαλίας. Πιο συγκεκριμένα, η παρούσα εργασία διερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών και τις προϋποθέσεις υλοποίησης μιας μικτής διδασκαλίας (blended learning) και μετά την πανδημία, όπου οι δύο μορφές μάθησης θα μπορούσαν να εναλλάσσονται με διαχρονικό και κυρίως μη συγχρονισμένο τρόπο σε περιβάλλοντα εικονικής μάθησης όπως E-class και Moodle και όχι μόνο BigBlueButton, Webex, κ.λπ. Η δια ζώσης διδασκαλία, υβριδοποιημένη από την τεχνολογία, μπορεί να χρησιμοποιείται για να αξιοποιήσει στο έπακρο την ενσυναίσθηση και την κοινωνικότητα για να θέσει τα θεωρητικά θεμέλια που θα συνεχιστούν διαδικτυακά σε μια κυρίως ασύγχρονη μορφή εξ αποστάσεως συμπληρωματικής διδασκαλίας. Επιπλέον, η κατανόηση της εμπειρίας που βιώνουν οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία της Β’ Αθήνας που αν και επισημαίνουν σημαντικές ομοιότητες μεταξύ της τοπικής και της εθνικής εμπειρίας, αναδεικνύουν τόσο την ανάγκη περαιτέρω έρευνας για την ανάδειξη καλών πρακτικών, όσο και τη σημασία μαθημάτων κατάρτισης και έρευνας με στόχο την ανάπτυξη της επαγγελματικής ταυτότητας των εκπαιδευτικών. Οι εκπαιδευτικοί και τα σχολεία που συμμετείχαν σε καινοτόμα προγράμματα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν την ψηφιακή τεχνολογία και να εμπλουτίσουν την μετωπική διδασκαλία με online ψηφιακές εργαστηριακές δραστηριότητες. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η εξ αποστάσεως μάθηση απαιτεί ένα διαφορετικό σχεδιασμό και προσφέρει πολλές νέες ευκαιρίες.el
dc.format.extent162el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΕφαρμογή της εξ αποστάσεως διδασκαλίας στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση εκτάκτως κατά την περίοδο της πανδημίας. Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Β’ Αθήνας για την αξιοποίησή της μετά την πανδημίαel
dc.title.alternativeImplementation of distance learning in secondary education as a matter of urgency during the pandemic. Investigation of the views of secondary education teachers of B’ Athens for its utilization after the pandemicel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe closure of schools and the subsequent implementation of digital distance learning was one of the main strategies for reducing the Covid-19 pandemic. In the idea of returning, lifelong teaching is aligned, with more or less enthusiasm, in total almost all the organizational factors of the Educational System, politicians, educators, teachers, school principals, Parents and Guardians. The Manichaean dilemma of lifelong teaching as good and the digital teaching of a necessary evil only during the pandemic is an ideological reduction. The long duration of the current pandemic allows us to experiment with the integration and enrichment of lifelong learning in the classroom with the tools and experience of using digital teaching. The progressive return to the "new normality" should be based on mixed teaching and the permanent abandonment of outdated practices of frontal and contagious teaching. More specifically, the present work investigates the views of teachers and the conditions for the implementation of a blended learning after the pandemic, where the two forms of learning could be alternated in a timeless and mainly non-synchronized way in virtual learning environments such as E- class and Moodle and not only BigBlueButton, Webex, etc. Lifelong learning, hybridized by technology, can be used to make the most of empathy and sociability to lay the theoretical foundations to be pursued online in a largely asynchronous form of distance learning. In addition, the understanding of the experience experienced by teachers in the schools of Athens II, which, although pointing out important similarities between the local and national experience, highlights the need for further research to highlight good practices, as well as the importance of training and research courses. with the aim of developing the professional identity of teachers. Teachers and schools involved in innovative programs have the opportunity to use digital technology and enrich frontal instruction with online digital laboratory activities. The results of the research showed that distance learning requires a different design and offers many new opportunities.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΣχολική εξ αποστάσεως διδασκαλίαel
dc.subject.keywordΨηφιακή διδασκαλία έκτακτης ανάγκηςel
dc.subject.keywordΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΨηφιακή εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΥβριδική - μικτή μάθησηel
dc.subject.keywordΔευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordη-τάξηel
dc.subject.keywordE-meel
dc.subject.keywordCOVID-19el
dc.date.defense2022-02-18


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»