Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αξιολόγηση του τρόπου πρόσβασης στα ΑΕΙ. Στάσεις και αντιλήψεις των φοιτητών των παιδαγωγικών τμημάτων

dc.contributor.advisorΠαντελίδης, Παντελής
dc.contributor.authorΣελίμης, Ιωάννης
dc.date.accessioned2022-02-22T09:47:37Z
dc.date.available2022-02-22T09:47:37Z
dc.date.issued2022-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14133
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1556
dc.description.abstractΤο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα λειτουργεί με διαφορετικό τρόπο από τα υπόλοιπα εκπαιδευτικά συστήματα των ευρωπαϊκών κρατών, δίνoντας ιδιαίτερη έμφαση στην εισαγωγή των μαθητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Τα τελευταία χρόνια μεταβάλλεται διαρκώς ο τρόπος εισαγωγής των μαθητών και μαθητριών στα ΑΕΙ και ΑΤΕΙ, χωρίς, όμως, να περιορίζεται ο εξετασιοκεντρικός του χαρακτήρας. Ο συγκεκριμένος τρόπος πρόσβασης αλλοιώνει τον παιδαγωγικό ρόλο του σχολείου, μειώνοντας παράλληλα την αυτονομία των Ελλήνων εκπαιδευτικών, καθώς οι δράσεις τους στον χώρο του Λυκείου καθορίζονται από το ωρολόγιο πρόγραμμα και από τις απαιτήσεις του συστήματος πρόσβασης στα Ανώτατα και Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας μας. Ποικίλες είναι οι ενστάσεις που διατυπώνονται διαρκώς για την ανάγκη μεταρρυθμίσεων στον χώρο του σχολείου, προκειμένου να δοθεί έμφαση στον ρόλο του Λυκείου και να υλοποιηθούν οι στόχοι του, που αφορούν την ολόπλευρη ανάπτυξη του ανθρώπου και την ομαλή κοινωνική ενσωμάτωσή του. Στο πλαίσιο αυτό η ερευνητική αυτή εργασία μελετά τις απόψεις φοιτητών των Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης, με απώτερο στόχο την ανάδειξη, ερμηνεία και αξιολόγηση του τρόπου, με τον οποίο αντιμετωπίζουν το Λύκειο, την παραπαιδεία και το σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ και ΑΤΕΙ οι φοιτητές και την επισήμανση της επιρροής του εξετασιοκεντρικού χαρακτήρα στην αδυναμία άσκησης αποτελεσματικής εσωτερικής εκπαιδευτικής πολιτικής.el
dc.format.extent91el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑξιολόγηση του τρόπου πρόσβασης στα ΑΕΙ. Στάσεις και αντιλήψεις των φοιτητών των παιδαγωγικών τμημάτωνel
dc.title.alternativeEvaluation of the access route to the university: attitudes and perceptions of higher education of pedagogical departments of primary schoolel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe Greek educational system operates in a different way from the other educational systems of European countries, giving special emphasis to the admission of students in Higher Education. In recent years, the way students are admitted to universities and technical institutes is constantly changing, without, however, limiting its examination-oriented character. This way of access alters the pedagogical role of the school, while reducing the autonomy of Greek teachers, as their actions in the Lyceum are determined by the timetable and the requirements of the access system to the Higher and Higher Education Institutions of our country. There are various objections that are constantly expressed about the need for reforms in the school area, in order to emphasize the role of the Lyceum and to implement its goals, which concern the comprehensive development of man and his smooth social integration. In this context, this research paper studies the views of students of the Pedagogical Departments of Primary Education, with the ultimate goal of highlighting, interpreting and evaluating the way in which students face the Lyceum, education and the system of access to universities and technical institutes. highlighting the influence of the exam-oriented character on the inability to pursue an effective internal educational policy.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΠανελλαδικές εξετάσειςel
dc.date.defense2022-02-18


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»