dc.contributor.advisor | Σαμπράκος, Ευάγγελος | |
dc.contributor.author | Αλεβίζου, Παναγιώτα | |
dc.date.accessioned | 2021-12-21T09:13:48Z | |
dc.date.available | 2021-12-21T09:13:48Z | |
dc.date.issued | 2021-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13995 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1418 | |
dc.description.abstract | Το πλαίσιο της οργάνωσης και λειτουργίας των σύγχρονων εκπαιδευτικών μονάδων καθορίζεται από τις αρχές της διοικητικής επιστήμης. Τα σχολεία υπό το πρίσμα της επιχειρησιακής έρευνας αποτελούν οργανισμούς των οποίων η λειτουργία διέπεται από τους όρους του μάνατζμεντ των επιχειρήσεων. Ωστόσο, τα σχολεία ως οργανισμοί διακρίνονται για τη διττή φύση τους, την παιδαγωγική και τη διοικητική. Η διαμόρφωση της εκπαιδευτικής στρατηγικής στοχεύει να συγκεράσει και τις δύο αυτές λειτουργίες ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι τόσο στο εκπαιδευτικό όσο και στο διοικητικό περιβάλλον των σχολείων. Οι πιέσεις που ασκούνται στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς από τις μεταβαλλόμενες κοινωνικές, οικονομικές, πολιτικές συνθήκες αλλά και τις επιστημονικές και τεχνολογικές εξελίξεις καθιστούν αναγκαία την ευελιξία τους και την προσαρμογή τους σε κάθε αλλαγή ώστε να είναι βιώσιμοι. Η παρούσα εργασία επιχειρεί να αναδείξει τη σημασία της ενσωμάτωσης της καινοτομίας και πρωτίστως της επιχειρηματικής καινοτομίας καθώς και της σημασίας της οργανωσιακής κουλτούρας στην εισαγωγή της καινοτομίας στον εκπαιδευτικό χώρο, ως βασικές προϋποθέσεις της εύρυθμης λειτουργίας και της βιωσιμότητας του σύγχρονου σχολείου. | el |
dc.format.extent | 64 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Επιχειρηματικές καινοτομίες και οργανωσιακή συμπεριφορά στον χώρο της εκπαίδευσης | el |
dc.title.alternative | Business innovations and organizational behavior in the field of education | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The framework of the organization and operation of modern educational units is determined by the principles of administrative science. Schools in the light of business research are organizations whose operation is governed by the terms of business management. However, schools as organizations are distinguished for their dual nature, pedagogical and administrative. The formulation of the educational strategy aims to combine both of these functions in order to achieve the goals in both the educational and the administrative environment of the schools. The pressures exerted on educational organizations by changing social, economic, political conditions as well as scientific and technological developments make it necessary for them to be flexible and adapt to any change in order to be sustainable. This paper attempts to highlight the importance of integrating innovation and mostly business innovation as well as the importance of the organizational culture in integrating the innovation in the educational sector, as basic conditions for the smooth operation and sustainability of the modern school. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτική διοίκηση | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτική ηγεσία | el |
dc.subject.keyword | Καινοτομία | el |
dc.subject.keyword | Επαγγελματική ικανοποίηση | el |
dc.subject.keyword | Οργανωτική δέσμευση | el |
dc.date.defense | 2021-12-17 | |